好貴 不過堅正

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2014-3-31 23:22 編輯

回復 10# god_snowman

看看陽明會否遲d入

btw 師兄想平d 3 fans 可買 phanteks  TC14 (濤寶 $600HKD)
壓制力差少少(同利民SB-E同級) 樣當然R1最靚(個人覺得)


尼隻R1都系同一隊人開發,暫時風冷稱王
同 TC14一樣,一半fin片已特別噴黑,吾會好似sb-e個種镀镍有強烈氧化後一瘩瘩啞色
另外一半銀色fin片想問樓主,是否用同貓頭鷹個種物料(非镀镍),這樣就可以保持外觀不敗了

TOP

回復 12# Turboaftershave

真是唔知係咪用貓頭鷹個種物料....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 14# 1112311123

台灣, 2890台幣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 17# 1112311123

本身3把都係14吋1300轉PWM風扇, 1300轉真是嘈極都有限

反而個氣流聲蓋過風扇聲

TOP

回復 18# revol519


    3把合一的話...D電唔係除番3既咩?

冇理由分3條FULL POWER嫁嘛

TOP

本帖最後由 revol519 於 2014-4-1 11:44 編輯

回復 19# [N.H.K]anime

一把獨立, 另外兩把2出1

可以睇番第2張燒機圖, CPU1, 2都1300轉

TOP