你揀570之後
上面會唔會有2號Monitor?
C-Leung 發表於 2012-3-6 20:16



    無。。。。。。。

TOP

因為好似話個顯示卡,定底板系mini黎

所以要大轉細
101708858 發表於 2012-3-6 20:31
個顯卡係MINI HDMI嚟,你睇吓個TV其他輸入會唔會眨眨吓?

TOP

而家根本DETECT唔到2ND MON.
powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:29



我驚樓主唔明你叫佢試乜野
所以make sure多一次

理論上tv閃下閃下,電腦應該detect到tv

TOP

樓主果部tv我都玩過
出hdmi解像度唔o岩係會閃下閃下,連remote都用唔到咁滯 ...
C-Leung 發表於 2012-3-6 20:19



    但我已經轉到800去試過

都係閃閃下

TOP

個顯卡係MINI HDMI嚟,你睇吓個TV其他輸入會唔會眨眨吓?
powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:33



    咩叫其他的輸出

TOP

我驚樓主唔明你叫佢試乜野
所以make sure多一次

理論上tv閃下閃下,電腦應該detect到tv ...
C-Leung 發表於 2012-3-6 20:33
佢真係唔明!!!

TOP

但我已經轉到800去試過

都係閃閃下
101708858 發表於 2012-3-6 20:33



部機冇記錯1024 x 768出hdmi都出唔到,所以800 x 600出唔到都唔出期

不過你有冇make sure你係set出hdmi o既解像度
唔好搞錯set左vga個解像度

TOP

部機冇記錯1024 x 768出hdmi都出唔到,所以800 x 600出唔到都唔出期

不過你有冇make sure你係set出hdmi ...
C-Leung 發表於 2012-3-6 20:36



    有分概咩

點set。。。。。。。。

TOP

但我已經轉到800去試過

都係閃閃下
101708858 發表於 2012-3-6 20:33
唔係呀,你揸住個遙控,禁去av1/av2.你見到乜嘢呀?

TOP

唔係呀,你揸住個遙控,禁去av1/av2.你見到乜嘢呀?
powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:37



    藍色畫面,好穩定

無閃閃下

但一轉去HDMI就即刻閃閃閃閃閃

TOP