101708858 當前離線
初級會員
你揀570之後 上面會唔會有2號Monitor? C-Leung 發表於 2012-3-6 20:16
TOP
powerwhy222 當前離線
進階會員
因為好似話個顯示卡,定底板系mini黎 所以要大轉細 101708858 發表於 2012-3-6 20:31
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
而家根本DETECT唔到2ND MON. powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:29
樓主果部tv我都玩過 出hdmi解像度唔o岩係會閃下閃下,連remote都用唔到咁滯 ... C-Leung 發表於 2012-3-6 20:19
個顯卡係MINI HDMI嚟,你睇吓個TV其他輸入會唔會眨眨吓? powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:33
我驚樓主唔明你叫佢試乜野 所以make sure多一次 理論上tv閃下閃下,電腦應該detect到tv ... C-Leung 發表於 2012-3-6 20:33
但我已經轉到800去試過 都係閃閃下 101708858 發表於 2012-3-6 20:33
部機冇記錯1024 x 768出hdmi都出唔到,所以800 x 600出唔到都唔出期 不過你有冇make sure你係set出hdmi ... C-Leung 發表於 2012-3-6 20:36
唔係呀,你揸住個遙控,禁去av1/av2.你見到乜嘢呀? powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:37