你而家呢個顯示器係用VGA駁mon定TV呀,同一時間你要喺TV度揀HDMI輸入佢先detect到ga,由得佢眨,唔係見唔到ga. ...
powerwhy222 發表於 2012-3-6 19:30



    衣家系用VGA駁緊mon

TOP

你禁下面張卡果欗GTX570,跟住改解像度(改到得為止),跟住下面{確定}.快D.
powerwhy222 發表於 2012-3-6 19:27



    揀下面果欄,無得改解像度,鎖死系1024

TOP

揀下面果欄,無得改解像度,鎖死系1024
101708858 發表於 2012-3-6 19:44
如果你而家係駁緊mon,而另外用HDMI駁咗TV,但見唔到就係部電腦連接唔到個TV 囉.但係正常你禁個TV去其它冇駁嘢果度理應係定格籃畫面而唔會眨眨吓ga.你試吓禁去如色差/視頻冇駁果度睇吓係咪眨抑或定畫面,呢樣可大概知究竟條HDMI線有冇輸出緊.除此外仲有冇另一個tv有HDMI輸入.要揾到問題係有冇訊號喺條線行緊先.

TOP

如果你而家係駁緊mon,而另外用HDMI駁咗TV,但見唔到就係部電腦連接唔到個TV 囉.但係正常你禁個TV去其它冇駁 ...
powerwhy222 發表於 2012-3-6 19:56



    如果無插HDMI線,去到部電視個HDMI頻道

就真系藍色畫面無野

但一插HDMI線,就即刻藍畫面閃閃閃

TOP

重有一個可能性,係個TV用唔到HDMI既1.3VERSION線,咁就要揾番D舊VERSION1.1/1.2;D OLEVIA機真攪死.,你有冇機頂盒之類可以試插去TV先肯定個TV既HDMI係正常先?

TOP

回復 63# powerwhy222

邊度的色差/視頻

TOP

重有一個可能性,係個TV用唔到HDMI既1.3VERSION線,咁就要揾番D舊VERSION1.1/1.2;D OLEVIA機真攪死.,你有冇機 ...
powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:02



    線原來有分別

TOP

回復 65# powerwhy222


    個HDMI一定正常

TOP

重有一個可能性,係個TV用唔到HDMI既1.3VERSION線,咁就要揾番D舊VERSION1.1/1.2;D OLEVIA機真攪死.,你有冇機 ...
powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:02
更正:係VERSION1.0/1.1,係冇1.2的.而家出到1.4;有錯請指正.

TOP

更正:係VERSION1.0/1.1,係冇1.2的.而家出到1.4;有錯請指正.
powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:06



    但我唔知我條hdmi先系1.幾

TOP