101708858 當前離線
初級會員
你而家呢個顯示器係用VGA駁mon定TV呀,同一時間你要喺TV度揀HDMI輸入佢先detect到ga,由得佢眨,唔係見唔到ga. ... powerwhy222 發表於 2012-3-6 19:30
TOP
你禁下面張卡果欗GTX570,跟住改解像度(改到得為止),跟住下面{確定}.快D. powerwhy222 發表於 2012-3-6 19:27
powerwhy222 當前離線
進階會員
揀下面果欄,無得改解像度,鎖死系1024 101708858 發表於 2012-3-6 19:44
如果你而家係駁緊mon,而另外用HDMI駁咗TV,但見唔到就係部電腦連接唔到個TV 囉.但係正常你禁個TV去其它冇駁 ... powerwhy222 發表於 2012-3-6 19:56
重有一個可能性,係個TV用唔到HDMI既1.3VERSION線,咁就要揾番D舊VERSION1.1/1.2;D OLEVIA機真攪死.,你有冇機 ... powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:02
更正:係VERSION1.0/1.1,係冇1.2的.而家出到1.4;有錯請指正. powerwhy222 發表於 2012-3-6 20:06