唔係 好 明 how?
chowkm312 發表於 2011-6-19 12:47

好似#33 咁整
但係我尋日reset 完開到
今日又係開唔到
仲要再reset 都開唔到

TOP

會唔會係拖板插得太多0野?
tbpatrick 發表於 2011-6-19 14:34

我試過mon mouse keyboard 乜都唔插
剩係插cpu 火牛都開唔到

TOP