回復 30# WaiKc


    CMOS RESET

TOP

回復  WaiKc


    CMOS RESET
奶醬多 發表於 2011-6-18 00:12

係咪拆電池 ?

TOP

回復 32# WaiKc

拔下機殼電源後, 請將紅圈部份的 JUMPER 由 1-2, 移至 2-3. 等待幾秒還原 再試行開機.
PC1.gif

TOP

我覺得係個機箱有問題..

TOP

係咪拆電池 ?
WaiKc 發表於 2011-6-18 00:13

有可能係個24pins插頭其中有pin插唔實,試吓仔細檢查吓,根住細心D插落去逐個位睇吓噤實D得唔得?

TOP

回復  WaiKc

拔下機殼電源後, 請將紅圈部份的 JUMPER 由 1-2, 移至 2-3. 等待幾秒還原 再試行開機.
...
奶醬多 發表於 2011-6-18 00:20

終於開到機
唔該哂

TOP

拎去電腦鋪check左先啦.
check應該唔駛收錢住

TOP

終於開到機
唔該哂
WaiKc 發表於 2011-6-18 18:00



    唔係 好 明 how?

TOP

會唔會係拖板插得太多0野?

TOP

拎去電腦鋪check左先啦.
check應該唔駛收錢住
kakinken 發表於 2011-6-18 18:17

試過
我去完個fd 屋企開到機
我即刻返屋企試
點知又開唔到
我拎落電腦鋪整
人地又開到

TOP