奶醬多 當前離線
進階會員
TOP
WaiKc 當前離線
初級會員
回復 WaiKc CMOS RESET 奶醬多 發表於 2011-6-18 00:12
mankowk 當前離線
powerwhy222 當前離線
係咪拆電池 ? WaiKc 發表於 2011-6-18 00:13
回復 WaiKc 拔下機殼電源後, 請將紅圈部份的 JUMPER 由 1-2, 移至 2-3. 等待幾秒還原 再試行開機. ... 奶醬多 發表於 2011-6-18 00:20
kakinken 當前離線
中級會員
chowkm312 當前離線
終於開到機 唔該哂 WaiKc 發表於 2011-6-18 18:00
tbpatrick 當前離線
我喜歡做甜狼~ 皆因我做得開心 .
拎去電腦鋪check左先啦. check應該唔駛收錢住 kakinken 發表於 2011-6-18 18:17