WaiKc 當前離線
初級會員
係3年保,我都係聽日過漢4...sosad freezeiii 發表於 2011-6-12 22:22
TOP
freezeiii 當前離線
中級會員
係咪帶返張單, 盒, 同埋mb 去就得? 佢係咪會即場check ? WaiKc 發表於 12/6/2011 22:23
係 佢一般會即場check,但係如果佢就快收工而又有返修貨,就可能會即換返修貨俾你... 如果冇貨就會收你張 ... freezeiii 發表於 2011-6-12 22:27
唉 拆板好麻煩 WaiKc 發表於 12/6/2011 22:33
係呀 所以我當初非常希望係火牛有問題 不過check到火牛冇事之後--->絕望了 ... freezeiii 發表於 2011-6-12 22:36
rexchan64 當前在線
唉 拆板好麻煩 WaiKc 發表於 2011-6-12 22:33
我試過用MSI漢科保養,修理兩次先整好. rexchan64 發表於 2011-6-13 00:22
係呀!因為去取回底板時無試,返到屋企又唔得,咪要走兩轉 rexchan64 發表於 2011-6-13 23:48
angus;] 當前離線
我依家仲搞笑 我拎去個fd 度諗住叫佢幫我拆mb 點知去到佢地插哂線竟然開到入到windows 所以我滿心歡喜咁返 ... WaiKc 發表於 2011-6-14 20:54