我唔識欣賞音樂,只係覺得好唔好聽.Luxury & Precision W2-131唯一缺點就是價錢貴.
thomas6681 發表於 2022-9-20 08:01



    我都係一樣,只能感覺出好聽同唔好聽,唔似得啲大佬可以仔細描述出聼感

TOP

本帖最後由 kcyipgar 於 2022-9-20 18:59 編輯

小小意見:其實聆聽係可以學習的,我曾經睇過一本書,教導聆聽方法,學到小小知識。

例如:音色、分離度......

via HKEPC Reader for Android

TOP

只用 3.5
Fiio KA1 vs ibasso DC05

邊個好啲 / 拎出去用無咁快玩爛線

TOP

本帖最後由 thomas6681 於 2022-9-25 05:21 編輯

咁多條小尾巴,音質最好就是cayin ru6,至於底噪問題唔識分,只是個人感覺最好聽就是這一條.播放軟件用Poweramp_v930,音樂dff檔.
9.jpg

TOP

本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-9-25 13:40 編輯
小尾巴越玩越大條.由几十蚊一條htc小尾巴到而家Luxury & Precision W2-131,都係一條比一條好啲啲.
...
thomas6681 發表於 2022-9-19 10:17 PM

返而想知啲藍牙耳擴夠唔夠力?
例如Fiio btr7
因感覺越靚老鼠尾越食電。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

返而想知啲藍牙耳擴夠唔夠力?
例如Fiio btr7
因感覺越靚老鼠尾越食電。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Andr ...
stephen1029dog 發表於 2022-9-25 05:36

未試過藍牙耳擴,要戴多舊嘢出街好麻煩,駁手機袋落腰包方便啲.

TOP

想問dc06 同 狂派曼陀羅 / 山靈 ua3 比較

邊個比較好 4.4 謝謝????????

TOP

想問dc06 同 狂派曼陀羅 / 山靈 ua3 比較

邊個比較好 4.4 謝謝????????
thomasyu0 發表於 2022-9-25 07:48


這網頁有dc06和ua3評介,狂派曼陀羅就沒有比較.
https://www.zfrontier.com/app/flow/eMVXBrQ8GkmK

TOP

本帖最後由 kcyipgar 於 2022-9-26 16:33 編輯
咁多條小尾巴,音質最好就是cayin ru6,至於底噪問題唔識分,只是個人感覺最好聽就是這一條.播放軟件用Poweram ...
thomas6681 發表於 2022-9-25 13:19

CAYIN RU6售價HKD2,088喎   
真係咁好聲嗎?
我同樣係用Poweramp,版本係最新939。

via HKEPC Reader for Android

TOP

CAYIN RU6售價HKD2,088喎   
真係咁好聲嗎?
我同樣係用Poweramp,版本係最新939。

via HKEP ...
kcyipgar 發表於 2022-9-26 16:31


Cayin RU6 依家做緊特價,$16xx。RU6的確好聲,好有包圍感,無乜設定好易用。
L&P W2 聲音質素同級但走向不同,有好多設定畀用家調教。
睇個人口味

TOP