回覆  tskso


    呢家野應左個句,百貨百客,我TA1同DQ6都有,DQ6用JR原線,接kann alpha來聽,效果不俗 ...
lokalok 發表於 2021-2-28 23:06


師兄都係jr原線插dq6,仲以為無人咁玩
呢個配搭幾啱我口味

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 76# leungleung1234


    我用DQ6原線完全唔掂,個耳彎位角度不合我,撬住,銀耳,想甩想甩的感覺,換條閒置的JR原線,戴得又舒服,浸聲我又收貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  leungleung1234


    我用DQ6原線完全唔掂,個耳彎位角度不合我,撬住,銀耳,想甩想甩的感覺,換 ...
lokalok 發表於 2021-2-28 23:20



DQ6其實可以試下夾藍拖肥,都唔錯。

TOP

Adaptor 幫到你,唔洗為平價耳機課金雙重投資,又可以玩到啱心水嘅平玩抵心癮嘢, 我嗰兩pack adapter,  ...
tskso 發表於 2021-2-28 23:11



    一直都好少用adapter,係近排買左隻耳牛所以入手左cm轉3.5adapter黎玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買咗乜嘢, 兩萬蚊有冇找
tskso 發表於 2021-2-28 23:38



    Hifiman Sundara,入門平板。

TOP

回覆 86# leungleung1234


    JR原線我有現成,不用花錢再買線夾,反而隻TA1用mmcx接囗,手上無乜mmcx線,瘦sir的mmcx adaptor我又未到手,mmcx這個規格都唔系咁好,插拔要講手勢,一陣要上屠埸買mmcx插拔器

TOP