本帖最後由 NHT 於 2019-12-23 09:49 編輯



上面係盒裝初版 下係淘仔貨
我自己都淘咗條做士啤順便試下係咪老翻
對比咗個阻抗同埋個聲 肯定係正版  而且比初版易入耳好多

TOP

係咪者係部機本身易有底噪? 因為用緊既時候一唔播歌都會聽到

(話說由2604轉左粒不知真假的02都很好) ...
shinewallace 發表於 2019-12-23 09:43


膽放一定有多少,但不影响聽感,呢部已經少過其他膽放。
opamp 亦有影響,原裝冇乜,02可能多少少。另外,耳機亦有影響,越高ohm,底噪會越少。

TOP

有冇師兄諗住入佢部新機

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 80# shinewallace 333222.JPG 用NX7 如果 AD II 叫有D 底噪   小熊低噪是尼加拉瀑布級

TOP

回覆 84# waltyuen

回覆  shinewallace 用NX7 如果 AD II 叫有D 底噪   小熊低噪是尼加拉瀑布級
waltyuen 發表於 2019-12-23 17:06


形容得好好
其實又唔係好影響到我聽歌, 純粹了解一下,
個擴感覺用得幾舒服 (又入左堆OPA.... 仲入埋上面提既750...... )
(而且我個人幾鍾意佢唔覺意哼到個種聲  <--- 呢條友傻既....)

TOP

各位ching.  部機今日到左, 是否差電時沒有燈?
正常開機頂部有藍燈?

TOP

上面係盒裝初版 下係淘仔貨
我自己都淘咗條做士啤順便試下係咪老翻
對比咗個阻抗同埋個聲 肯定係正 ...
NHT 發表於 2019-12-23 09:47



工廠B-stock流出?

TOP

工廠B-stock流出?
philipsrev 發表於 2019-12-23 18:25

我諗係,不過邊方面Bad法就睇彩數,當百幾蚊抽一次

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 87# philipsrev


    回覆 88# teamhardcore


    轉左代理不意外

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP