NHT 當前離線
中級會員
TOP
1543 當前離線
係咪者係部機本身易有底噪? 因為用緊既時候一唔播歌都會聽到 (話說由2604轉左粒不知真假的02都很好) ... shinewallace 發表於 2019-12-23 09:43
kklai227 當前離線
waltyuen 當前離線
特級會員
shinewallace 當前離線
回覆 shinewallace 用NX7 如果 AD II 叫有D 底噪 小熊低噪是尼加拉瀑布級 waltyuen 發表於 2019-12-23 17:06
hellsuper 當前離線
初級會員
philipsrev 當前離線
進階會員
上面係盒裝初版 下係淘仔貨 我自己都淘咗條做士啤順便試下係咪老翻 對比咗個阻抗同埋個聲 肯定係正 ... NHT 發表於 2019-12-23 09:47
teamhardcore 當前離線
工廠B-stock流出? philipsrev 發表於 2019-12-23 18:25
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned