回覆  shal


強爆耳道係點解??
感覺吾舒服??

音質有冇分別的:?
v23a15 發表於 2014-7-17 01:15


長塞同三第一樣,一下就入到你耳管的深處,會有氣壓問題

TOP

回覆 81# shal
一下直入,會有同破處一樣感覺,膜都即時爆

有好多人試過咁樣爆耳膜

TOP

回覆 80# shal
你試吓用Burn in CD Run佢兩個鐘,你可能會有驚起,唔洗多,開五度聲就夠

TOP

回覆  shal
一下直入,會有同破處一樣感覺,膜都即時爆

有好多人試過咁樣爆耳膜 ...
snp386 發表於 2014-7-17 09:45



    hahhaaa ~~~
係三節套同長塞 會有同破處一樣感覺
如果你耳道唔夠深的話就會膜都即時爆

真係有人try過用三節套同長塞爆耳膜?

TOP

回覆 84# shal
外國很少人會用三節,要不流音,要高、中音快,低音實,當然係用Beat仔矽膠波波,仲要用T100細管大波波

TOP

回覆  shal
外國很少人會用三節,要不流音,要高、中音快,低音實,當然係用Beat仔矽膠波波,仲要用T100細 ...
snp386 發表於 2014-7-17 09:58



    矽膠波波好過Westone膠?

TOP

本帖最後由 mikemagic 於 2014-7-17 10:16 編輯

回覆 80# shal
真係好毒星際會吾會有得試架
你講的 6xxx 邊度會有
捻住百記或豐記買
個人來講絶對人聲為主, 好 like 535r 的人聲, 但係重音上, 聽過大大推的 h3 後真係比下去, 可惜 h3 人聲及細節上個人覺得又吾係咁夠 535r 來, 真係惟有升級一條路但比起 535r, 大家推介的 846 及 w60 都真係貴幾多下, 個人喜好來講, 是否 846 會啱d 請問有無地方可慢慢試清楚二隻, 及穩陣又平又可簽咭

TOP

回覆 86# shal
你可以自己試試,還有就是白波比黑波好

TOP

回覆  shal
真係好毒星際會吾會有得試架
你講的 6xxx 邊度會有
捻住百記或豐記買:hitw ...
mikemagic 發表於 2014-7-17 10:09



    百記或豐記應該沒貨
我上次去買電話見到為信有八卦問過 7480 但佢show出來係7800
去MK試下w60&846 la

TOP

回覆  shal
你可以自己試試,還有就是白波比黑波好
snp386 發表於 2014-7-17 10:16



    好上網睇下對波波同幾錢對先

TOP