回覆 70# twins_chun

封鐡係想少啲高頻啦, 33095 應該主力出高
雖然未必太大影響, 因為有師兄拆開對CSN 用耳咪度, 鐡佔既比重都少, 但整左自我感覺良好
低頻全部係個圈出黎的呢

TOP

回覆  twins_chun

封鐡係想少啲高頻啦, 33095 應該主力出高
雖然未必太大影響, 因為有師兄拆開對CSN 用耳 ...
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 15:48


係wo 掉轉左, bass先係圈

btw, 你個條係4810 嘅8絞?

TOP

對啊, 我就奇怪

對對, 呢條係8 絞, 師兄咁好眼分到8 唔係10

TOP

對啊, 我就奇怪

對對, 呢條係8 絞, 師兄咁好眼分到8 唔係10
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 15:55


個日去瘦佬度唔記得試埋4810, 有D興趣4絞, 驚配落zax人聲會太薄

TOP

哎呀, 再出去試下啦, 呢條係好野黎
ZAX 唔算少中低應該還好
問下老細兩款有冇demo 直接試聲最好

TOP

哎呀, 再出去試下啦, 呢條係好野黎
ZAX 唔算少中低應該還好  
問下老細兩款有冇demo 直接試聲最好 : ...
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 17:55

師兄請問知唔知瘦佬個網訂線, 做會員係咪先知耳機線到貨狀態?

TOP

好似一定做會員先訂到貨? 個時我訂左都cap 圖whatsapp 老細
老細就話係網落單佢比較易跟, 雖然相熟師兄們會whatsapp 落單 , 始終個網唔係好update

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-3-4 13:54 編輯
好似一定做會員先訂到貨? 個時我訂左都cap 圖whatsapp 老細
老細就話係網落單佢比較易跟, 雖然相熟師兄們會 ...
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 21:17


而家佢話唔經wtsapp 收訂單, 太多太亂要用網頁訂, 我係非會員都可以網上order 到

佢wtsapp 未必得閒覆ignore, 到貨可能未必有通知自己打去查詢

TOP

咁真係要同佢傾左先呢, 都唔知非會員都落到單

你下晝兩三點搵佢應該好啲既, 老細都忙呢

TOP