[img] [/img]回覆 60# wcyaa

呢條

TOP

後者已試聽過, 太平淡欠衝激
而zs10pro, 我覺得高頻好粗糙, 本身我係接受到好尖聲, 兼唔怕吉耳
所以懷疑K ...
twins_chun 發表於 2022-2-18 21:58


ZS10PRO 就無聽過, 但入左平價版GK10, 見啲師兄話單元應該一樣
其實係聽得幾爽, 音場定位都不錯, 我都覺得尖左啲, 所以用粒膠貼住導管個粒鐡既音咀

TOP

ZS10PRO 就無聽過, 但入左平價版GK10, 見啲師兄話單元應該一樣
其實係聽得幾爽, 音場定位都不錯, 我都覺 ...
saltyfatboy 發表於 2022-2-24 01:33


exactly單元一模一樣, 人聲如果厚返少少就好D

TOP

回覆  twins_chun

呢兩條揀個人較推4810 4 絞感覺特別啲, 個高頻聽感豐富, 但低音就可能無Katana 咁大力  ...
saltyfatboy 發表於 2022-2-11 16:56


終於試左Katana條線掂過轆庶

瘦佬大陸線廠唔知搞乜, 過完年到而家訂線完全冇晒回音................

TOP

回覆 64# twins_chun

試到啱聽就好啦, 有現貨買到?
Katana 真係幾好升級選擇啊

另多再訂左邊條咁呀

TOP

回覆 63# twins_chun

可以試下我咁玩, 擋住一粒鐡個聲試下啱唔啱聽啲

但ZAX 音場係闊啲既, 中低多返少少

TOP

回覆  twins_chun

試到啱聽就好啦, 有現貨買到?
Katana 真係幾好升級選擇啊

另多再訂左 ...
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 12:05


就係冇現貨先要訂......到貨無期

TOP

回覆  twins_chun

可以試下我咁玩, 擋住一粒鐡個聲試下啱唔啱聽啲  

但ZAX 音場係闊啲既, 中低多返少 ...
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 12:08


點樣擋架

TOP

回覆 68# twins_chun

竟然係咁, 不過近期啲運輸係時間長左, 咁要耐心等下啦

唔難整咖, 用針/尖咀鉗了起導管個渠蓋就見到入面粒鐡
用blue tag 或者泥膠, 我就用厚身納米貼, 遮住就可以

講起都拎返對GS10 出黎聽, 其實真係唔錯呢, 有啲女毒, 層次都ok

GS10 - block BA mod.jpg

TOP

回覆  twins_chun

竟然係咁, 不過近期啲運輸係時間長左, 咁要耐心等下啦

唔難整咖, 用針/尖咀 ...
saltyfatboy 發表於 2022-3-2 14:53


查實封粒鐵, 你唔想太多低音

TOP