應該係個晶體結構唔同,而做成對訊號傳送表現有分別。
單晶銅/單晶銀應係生產技術個level都同一般純銀/純 ...
philipsrev 發表於 2020-5-13 23:05


買線呢樣野仲煩過耳機,純銀/單晶銀/單晶銅鍍銀,又有幾副耳機,愈試愈分唔清。或者全部都唔係靚線

TOP

今日終於去試咗隻super 4, 同埋好多其他唔同嘅耳機, kz 16鐵,NX7, iss014, super 1, 可能因為自己聽慣鐡(as10) 及著重古典多,自己會這樣排

Super 4 > kz 16 鐡 > iss014 > super 1 > nx7

16 鐵比as10 分析力音場等有改善但覺得高音太嚮,Super 4 明顯比其他優勝, 最重要冇明顯缺點, 但價錢亦明顯比其他貴, 我DAP 用紫珊双4497 換淘仔muses01 op amp, 而家仲考慮緊入唔入手

TOP

補充: 應該咁講,古典16鐡好過iss014, 人聲iss014 好過16鐡, 平衡度其實是iss014 較好的

TOP

回覆 642# Halfnew

今日終於去試咗隻super 4, 同埋好多其他唔同嘅耳機, kz 16鐵,NX7, iss014, super 1, 可能因為自己聽慣鐡(a ...
Halfnew 發表於 2020-5-14 16:48


我叫阿妹琴日去聽一轉 (佢話要買耳機),
佢聽完一堆耳機(至少有super4, super1, iss014, AS16)
首二選結論同你一樣
所以直接買AS16 (超4勾筆了)

TOP

回覆  Halfnew



我叫阿妹琴日去聽一轉 (佢話要買耳機),
佢聽完一堆耳機(至少有super4, super1, iss014, ...
shinewallace 發表於 2020-5-14 16:56


恭喜入咗as16, 如果我冇as10應該都會入

TOP

as16好as10很多?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 646# smallfaihk1111

好難一概而論, 喺原裝線下 16會比10好, 特別係之前提過的分析力及音場, 配上我條自製的單晶銅鍍銀再加上一對對高音有衰減的cheap耳膠, 16就出現高音太響的問題, 播Phantom of the Opera Sarah Brightman Think of Me 真係有啲頂唔順, 因今日時間有限我會搵日再試清楚

TOP

thx ching

via HKEPC Reader for Android

TOP

大家得閒可去闲魚望下,我150蚊入左BA10玩下。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP