我自己就用 Azla Sednaearfit Short,鐘意佢比到個爽快既低頻我。如果覺唔介意減少少低頻的話,就可 ...
leungleung1234 發表於 2022-2-3 23:40


我試過用水月雨隻「清泉」耳膠,配戴係幾舒服,不過我覺得原裝耳膠比較好聲,最後都係換返原廠。

TOP

回覆 600# leungleung1234


    見azla有幾隻,Xelastec果隻唔知好唔好
買耳膠無得試有D煩,又要試款又要試size

TOP

有冇師兄S2配過4810 嘅 8 & 10 效果如何?
會唔會妹仔大過主人婆

TOP

大家run-in 有冇既定嘅方法呢?
我每日分兩節, 每節煲三個鐘就停, 唔想單元 & 線材過度疲勞
見有D 師兄一日煲過夜通宵十幾個鐘, 煲嘅時候大家音量會唔會將平時聽開嘅, 下調返低少少嚟煲?

(以上方法唔計邊聽邊慢慢煲)

TOP

S2定 kz zas好?

via HKEPC Reader for Android

TOP

有冇師兄S2配過4810 嘅 8 & 10 效果如何?
會唔會妹仔大過主人婆
twins_chun 發表於 2022-2-4 02:53



    我試過夾過4810 既10,覺得分析力太勁,唔太夾。

TOP

回覆  leungleung1234


    見azla有幾隻,Xelastec果隻唔知好唔好
買耳膠無得試有D煩,又要試款又要試size ...
samlcy1997 發表於 2022-2-4 01:47


呢張係ALZA耳膠聽感參考圖,希望可以幫到你
001.jpg

TOP

我試過夾過4810 既10,覺得分析力太勁,唔太夾。
leungleung1234 發表於 2022-2-4 10:34


ic....想去後巷買條約$220 嘅金銀銅混, 試下夾唔夾

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ic....想去後巷買條約$220 嘅金銀銅混, 試下夾唔夾
twins_chun 發表於 2022-2-4 11:41

我估你去到可以直接問下有邊D 線夾,另外雖然版規無話到到唔可以出價錢,但講價錢的話好容易會被人以為係賣廣告,呢個要留意一下

TOP