有冇C兄玩TRI I3 PRO?配乜升級線好?

TOP

有冇C兄玩TRI I3 PRO?配乜升級線好?
Dino 發表於 2022-2-18 20:54


4墨都唔錯

TOP

回覆  twins_chun

如果師兄對高音敏感啲可以試下個條$320 單晶銅呢

ZAX 高音唔算尖係有啲啲唔自然但都吸 ...
saltyfatboy 發表於 2022-2-18 16:41


後者已試聽過, 太平淡欠衝激
而zs10pro, 我覺得高頻好粗糙, 本身我係接受到好尖聲, 兼唔怕吉耳
所以懷疑KZ 整體調音都係咁上下, 所以唔知入唔入手ZAX 好, 怕同zs10 pro 差唔多, 就變咗浪費

TOP

有冇C兄玩TRI I3 PRO?配乜升級線好?
Dino 發表於 2022-2-18 20:54



    可以試下BSA 2絞 極粗銅銀混編 Litz type 6 升級線,即係人稱「拖肥」個條

TOP

可以試下BSA 2絞 極粗銅銀混編 Litz type 6 升級線,即係人稱「拖肥」個條 ...
leungleung1234 發表於 2022-2-18 22:05


呢條音場幾闊, 不過略嫌動態一般

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

果然高手, 已入?
tskso 發表於 2022-2-18 23:02


後巷試過

TOP

呢條音場幾闊, 不過略嫌動態一般
twins_chun 發表於 2022-2-18 22:58


可以試22awg/墨4,要動態係幾好的。

TOP

可以試22awg/墨4,要動態係幾好的。
philipsrev 發表於 2022-2-19 11:45


墨4 將D bass 收咗好多

TOP

入手左一條比 Billie Jeans 用, 聲音潤厚左,整體音效提升, 之前買STE 16絞鍍銀線,原全是垃圾。

TOP