提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

已在肥花出現

TOP

已在肥花出現
ip_csl 發表於 2021-4-25 10:13
賣$X80果個
好似唔係講緊呢條

TOP

賣$X80果個
好似唔係講緊呢條
118205 發表於 2021-4-25 11:19



    多謝指正

TOP

回覆 32# ip_csl


    我今日去過D記,WP900冇demo試,如果要盲入,我寧願在肥花等二手

TOP

回覆 46# waltyuen

隻focal celestee 真系好型,不過實物的海軍藍,没有在網上看圖咁豪華,閃耀,我估呢種藍色勾引唔到你,celestee 一拿上手已feel到墜手,四百幾克真系唔講得笑,件貨新上架,上下两端未煲開,不過氛圍感和樂器泛音出得唔錯,跟手試埋隻denon 7200,戴上頭有種如釋重負的感覺,不過浸聲就對我不討喜,好快就交還

TOP

回覆 56# lokalok
D7200 要小小推力 低頻出多小小先唔會干淨缺味
如果有AMP試都咁覺得不討好
  留筆錢上過萬機

    回覆 55# lokalok
WP900 X魚有幾隻3000人仔可惜國行仲要無單

TOP

盲狙,感受:應該係28 catalogue目前音響性能最高的純銅線。音場拉得開而且聲音有層次,細節同線條比之前的純銅線豐富,整體唔會太衝太暖。用單動圈試效果會更明顯。

不過係現場試真係試唔到咩野,因為周遭環境太吵。

TOP

有冇師兄新舊怪獸都有?
想問吓兩條的分別?
我有舊怪,白怪剛剛有demo時我試過一陣,白怪對比舊怪比較偏向中下盤,中高冇舊怪咁出,白怪中高比較暗對比舊怪。中下盤就白怪比較穩陣和潛得深D。空間感好似舊怪好D。我試聽時唔知條線有冇煲好未,所以想問吓各位有呢兩條線的師兄既聽感。因為在街試好難聽得仔細。
睇吓值唔值得入手白怪

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP