女聲tune 到咁怪 -_-,  又係玩中路落重beat 重低音。  -_-  
又聯想起尹光 少理阿爸。  

[youtube]Y ...
brainiepc 發表於 2016-3-17 23:42

epc仔要求真係多. 咁如果一般手機用xba-a2 聽人聲歌又掂唔掂架?

TOP

h3 同 a3我都有過
h3最主要係低頻肥厚量多
a3改善咗好多 連高頻毛燥都冇咗
要買連條升級線一齊買

現 ...
derek412 發表於 2016-3-13 22:09
我又覺得h3低頻量多,係Run-IN 加換線解決,我對h3聽左超過3000hr 加上換左線4絞鍍金線,人聲,高頻出返黎,仲要不失原有低頻既“彈性”

TOP

我由12月開始搵m12sm1條升級線,無論sony,旺角樓上舖,淘寶,日本biccamera, yodabashi都冇貨
問sony係咪停產,佢又話唔係
今日係旺角sony終於買到
初步感覺...........隻A3好似變左另一隻耳機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 rocky922 於 2016-3-20 22:52 編輯

回覆 53# pineapple2006
我之前h3都買m12sm1
不過用左個半月就斷聲
上去維修就話得7日保 過保就不受理 整都冇得整
ching可唔可以借單黎上去換?
Thanks

TOP