咁就死喇, 我對ue11pro 正正係低抗阻高靈敏既耳機
雖然我join厘團都係當部pro x係transport咁用 ...
akitohk 發表於 2016-4-28 00:37



    當transport用只係我其中一個買佢嘅原因,而重點係 XMOS 同 USB3.x type c,因為由上年六月開始話加入 type c 時就以經有好多廠係傾向保留3.5,而其他就由USB3.x type c去達成,而其中一樣就係Android N可以打開嘅type C balance audio output,因為 USB2.x 限流係 5.xV同 3A,而USB3.x type c係可以做到出入都係 12V

TOP

回覆 544# sapphire4890


而家先去掃貨......奶嘢就唔抵喎

TOP

回覆 552# snp386
有朋友對pha有興趣,等佢買完聽下先再考慮
有部Pro X已經心滿意足

TOP

回覆  sapphire4890

呢個就係一路講緊嘅廠俾到乜嘢 Support 你,即係你同佢攞得少佢就只係當零件賣俾你, ...
snp386 發表於 2016-4-28 00:15

長知識

直接用q2c int amp有佢好處,用少啲電掛
最重要既係⋯⋯cut cost

TOP

其實而家都唔錯呀......遲少少可能又會完善啲呢,加上又有嘢補嘗

不過都會繼續喺fb俾壓力佢

TOP

回覆 555# snp386
Facebook都無update成半年
佢睇唔睇到留言嫁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 557# kenisshit

I did apply the beta program but no email received. :(

TOP

收唔到BETA 都算, TESTER都要5月中收機,咁今年出唔出到機架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP