個人覺得 ZES 煲後聽感似木頭 fw 系列,換埋 sendaearfit short light,低頻控制再好d,而家主力都係聽佢 ...
countryboy 發表於 2022-5-4 20:59 
ZES 真有咁正?
我都好鍾意FW 系列 (其實只係聽過FW1800 , 一直想試埋FW10000 都冇機會...我記得再舊少少FW 系列D 聲好唔同)...自己耳洞細, 隻FW1800 耳管直徑好似較大,聽耐左頂住隻耳有D 辛苦最後放左
之前買過KZ ZEX 唔係太鍾意D 聲好快又出左隻PRO, 依家又ZES...對呢類"駐極靜電" 有D 介心~~ |