jpwinson 當前離線
中級會員
對BAX終於過左200粒鐘,暫時用住SednaEarfitLight膠同聲菲爾條8絞合金線(因為條隱藏線仲未訂到)都幾唔錯 ... philipsrev 發表於 2022-5-3 23:21
TOP
billgatesion 當前離線
進階會員
多謝師兄分享對比112嘅聽感,我無機會玩112所以唔知有咩分別,聽到師兄都對Bax嘅評價唔錯就放心了,因為 ... jpwinson 發表於 2022-5-4 08:37
呢個時候可能等多陣...話唔定KZ / CCA 又會跟住出隻真靜電 billgatesion 發表於 2022-5-4 10:16
leungleung1234 當前離線
師兄講得啱,就快又有新耳機玩,都係睇吓新嘢會好啲,早幾日都入咗隻zes ,個圈真係Bass好勁,用條銀導鈀 ... jpwinson 發表於 2022-5-4 16:19
隻KZ ZES初聽覺得d bass有d肥厚,之後係後巷同d大師兄講過,有人話煲下可能有奇績,但講緊起碼煲200 ... leungleung1234 發表於 2022-5-4 20:21
係咁先啦 當前離線
無聊達人
多謝師兄分享,200個鐘以上先煲得好 ,我諗慢慢玩吓算啦,買佢都係用條新線聽過Bass係多咗啲,但其 ... jpwinson 發表於 2022-5-4 20:36
countryboy 當前離線
Banned
之前入左隻 ZEX,覺得低音太多人聲太埋身,聽左一陣放低左,之後入左條4絞極粗單晶銅夾佢,竟然d聲唔錯 ... countryboy 發表於 2022-5-4 20:45