對BAX終於過左200粒鐘,暫時用住SednaEarfitLight膠同聲菲爾條8絞合金線(因為條隱藏線仲未訂到)都幾唔錯 ...
philipsrev 發表於 2022-5-3 23:21

多謝師兄分享對比112嘅聽感,我無機會玩112所以唔知有咩分別,聽到師兄都對Bax嘅評價唔錯就放心了,因為之前好多師兄都用佢嘅比112但我又未聽過,曾經諗過追返對112玩下

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

多謝師兄分享對比112嘅聽感,我無機會玩112所以唔知有咩分別,聽到師兄都對Bax嘅評價唔錯就放心了,因為 ...
jpwinson 發表於 2022-5-4 08:37


呢個時候可能等多陣...話唔定KZ / CCA 又會跟住出隻真靜電

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-4 19:07 編輯
呢個時候可能等多陣...話唔定KZ / CCA 又會跟住出隻真靜電
billgatesion 發表於 2022-5-4 10:16

師兄講得啱,就快又有新耳機玩,都係睇吓新嘢會好啲,早幾日都入咗隻zes ,個圈真係Bass好勁,用條銀導鈀去玩啲聲會實好多,未正式煲不過都玩得吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄講得啱,就快又有新耳機玩,都係睇吓新嘢會好啲,早幾日都入咗隻zes ,個圈真係Bass好勁,用條銀導鈀 ...
jpwinson 發表於 2022-5-4 16:19



    隻KZ ZES初聽覺得d bass有d肥厚,之後係後巷同d大師兄講過,有人話煲下可能有奇績,但講緊起碼煲200~300個鐘,由於實在要煲太耐同埋結果未必一定好,所以我最後選擇放棄左入手。

TOP

隻KZ ZES初聽覺得d bass有d肥厚,之後係後巷同d大師兄講過,有人話煲下可能有奇績,但講緊起碼煲200 ...
leungleung1234 發表於 2022-5-4 20:21

多謝師兄分享,200個鐘以上先煲得好 ,我諗慢慢玩吓算啦,買佢都係用條新線聽過Bass係多咗啲,但其他音符都可以先買,用嚟玩籃牙耳掛Bass會弱啲做運動就剛剛好,依家疫情已好轉,日日都忙到唔停呢對唔太值得用咁多時間去煲了

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-5-4 20:42 編輯
呢個時候可能等多陣...話唔定KZ / CCA 又會跟住出隻真靜電
billgatesion 發表於 2022-5-4 10:16


    係又唔錯呀 Kz 如果又出隻 真靜電 無缐/有線 都好,1千內我即衝 我唔會R水吹

TOP

多謝師兄分享,200個鐘以上先煲得好  ,我諗慢慢玩吓算啦,買佢都係用條新線聽過Bass係多咗啲,但其 ...
jpwinson 發表於 2022-5-4 20:36



    都無話一定要200個鐘,應該話如果非純鐵耳機煲左200個鐘d聲都唔岩聽的話,煲落去應該出現奇積既可能性好低。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前入左隻 ZEX,覺得低音太多人聲太埋身,聽左一陣放低左,之後入左條4絞極粗單晶銅夾佢,竟然d聲唔錯 ...
countryboy 發表於 2022-5-4 20:45


我記得當時位大師兄話ZES雖然初聽個bass有d重,但難得係keep到個高頻,所以佢話如果煲耐d煲開左個bass而又keep到個高頻就perfect,始終12mm大圈有絕對優勢。

你話煲左百幾粒鐘就少有所成,睇黎位大師兄真係講中左都唔奇。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP