提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 511# tskso
可能大陸多大廠用,易換線啲?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我唔明, 點解鐵多就等如解釋力高, 你話3鐵3分頻, 每舊鐵只造某個位, 我明, 2舊鐵孖住行一齊出聲, 聲厚身左我明, 但多鐵就解像度高左, 我就唔明, 唔通因為大聲左, 平時聽唔到既都聽到?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

越多單元個銜接同調音越難造,仲要難推左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有時睇headfi, 呢度比人屌到隻狗既kz ba10, 佢地就吹到上天, 話係kz少有4分頻, 冷靜唔搶耳, 整體好過c16 bababah, 但大家又會話c66分析力高dd, 明明都用大陸鐵, 就唔知佢點玩

TOP

有時睇headfi, 呢度比人屌到隻狗既kz ba10, 佢地就吹到上天, 話係kz少有4分頻, 冷靜唔搶耳, 整體好過c16 ba ...
arthurson 發表於 2021-3-2 05:25

可能地區文化問題,好似國內玩家試玩kbear信仰要挑走出音口啲調音綿,証明果個地區口味係要高音啲,headfi 老外可能鍾意蒙啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP