回覆  saldtch

平板個力感係好似較好, 尤其低頻, 暫時係覺得聽小提琴個類要微動態既就弱少少, 呢個都係針 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-27 17:52

師兄我都同意平板都好好聽,我果對Shuoer S12嘅音色都好正,只係最近只玩對Bax無時間玩佢,另今日試過用條銀導鈀去夾對Bax,啲聲真係比條隱藏線出好多,而且依家對Bax已經煲得幾醇,所以用條銀導鈀都唔會好似最初時怕佢過多,(原本我買嚟係想夾對輪迴嘅),依家又幾好,兩對都得,正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 490# saltyfatboy

我諗我都係太少走去試headphone

真係back order 到敢? 我上TB 又唔見好多交易既.
話時話, 鍍鈀會唔會有毒架

EST112 我又覺得OK bor

Variations 得後面有個唔知真定假既孔, 前面咩都無

哈, 見到個f 字應該知係Z1R 啦, 3單元, 似乎都係bass DD 加粒Cap 去shift 個phase, 另外兩單其中一個可能都係shift phase + 用resistor 去attenuate, 最後果粒先用high pass cap 調音+ resistor. 不過人地D 元件真係靚超多, softear volume show 出來都係用D cheap RC.

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-4-29 00:57 編輯

唔止時運高 仲時運到       終於輪到我啦 返工經已好忙 而家收工後仲忙 。網上買左兩條其他品牌都仲未到,今晚煲住先   
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D92C3).jpg

TOP

尼條係送俾女友 輪迴耳機 用    Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(5271B).jpg

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-29 07:05 編輯
唔止時運高 仲時運到       終於輪到我啦 返工經已好忙 而家收工後仲忙 。 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-28 23:04

恭喜哂師兄又有新嘢玩,先講條隱藏線,要聽幾日佢啲低音會再醇啲出啲,至於條銀導鈀就真係好夾輪迴,可以幫佢出多啲高音,人聲再清啲而低音再實啲,你重轉登買mmcx頭比佢方便咗好多 不過有無買多對轉頭方便自己都可以玩吓呀 因為煲好對Bax 之後用佢嚟聽都幾毒吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 495# jpwinson


    師兄 多得你提醒 我下次經過再買返個轉插備用都好你好似講過有隻 竹 ,有冇去玩過mod demo ,反正你有咁多缐係手,應該都要改埋佢

TOP

買左幾個呢D 盒都幾好用, share 吓先, 不過要自己係個面再加多一層foam, 因為個盒太高
case small.jpg

TOP

回覆 497# saldtch


    CHING 盒入面塊FOAM 係自製定係邊度買?? 我都想有呢D 咁多個"LONE" 的FOAM

TOP

回覆 498# billgatesion


    search "自由格收纳包" , 不過塊foam 真係唔夠高, 要自己買多少少foam

TOP

回覆 499# saldtch

THX 搵到, 很有趣, 幫你介定一格格 ,再自己決定大小

TOP