本帖最後由 LB168 於 2021-2-26 12:53 編輯

第一副trn vx聽了很短時間就入冷宮了……。
今次比價錢吸引再買一次trn TA1,用平板+原線煲了15粒鐘聽,低頻有點失望。跟住籠底揾翻條舊mmcx aresii,上翻player,唔同哂了……。這對ta1係冇一般chifi 高八度音的通病。係繼CA16之後叧一耐聽耳機。
聲音線條,乾淨程度,中高凝聚力,個人覺得比Dq6好。音塲可能就冇DQ6濶。廠方這價位出市場,要踴躍嚮應吓chifi的玩法,就係落注,才可令廠方繼續。

我相信國産鐵也可做到唔會高八度的聲音。

TOP

回覆 41# LB168


    呢對定價同tuning真係幾有野心

TOP

回覆 42# saldtch

希望chifi越做越好啦,唔好用誇張的聲音做賣點……

TOP

回覆 41# LB168

師兄意見對我值得參考啊, 唔刺耳呢個都係好重要, 但見前兩頁話bad guy 講個高頻有凹, 所以啲鼓crash 會好怪咁, 高音同CA16 比較會係點分別 ?

有冇換過銅線個分別大唔大

TOP

1614322789417.jpg
我也不甘後人,齊齊開箱啦喂

TOP

always read that the 音塲 is not wide, so does it affect the separation of individual instruments?

TOP

本帖最後由 LB168 於 2021-2-26 15:56 編輯

回覆 44# saltyfatboy

暫又唔覺TA1音色有乜大唔妥,不過播大棚野塲面真係差小小。煲多二三十粒鐘再㗳吓先……

講起CA16就好奇怪,我有好幾副全不同聲音耳機,聽聽吓覺呢副耳塞播呢首幾掂時侯,就諗起ca16會唔會輸呢……。連隨又攞ca16出來聽,但每次都覺ca16係得我心的………。可能我耳仔奇怪啦,ca16現用緊條極粗銅銀…

Ps:現ta1係插條舊野effectaudio ares ii,仲係2.5加轉頭。煲多陣先諗條mmcx 4.4

TOP

回覆 46# seikomatic

單件樂器分離度始終多單元係有優勢。不過Ta1做返個聲音質感及線條唔錯比你。

TOP

will try try in samsuiPo when available

TOP

回覆 47# LB168


    TA1 高音extension 唔係太夠, 聽instrument 係有D 失真我覺得, 不過tune 得算係幾好, crash 其實係有D 怪, 個感覺有DD 似聽ZAX, 好似去左後面, 但我都覺得影響不大

TOP