香港行貨版R6 升左Android8.1 既師兄 請問你地係去邊度搵個update 檔架?
我見大陸官網有內地版update檔 係唔係港版都岩用?

TOP

本帖最後由 LB168 於 2019-1-13 19:19 編輯

http://www.hiby.com/znnr/list_13.aspx?itemid=13448

想問各使用R6師兄,在海貝官網的8.1升級包,会唔会冇左play store?
同埋小弟唔係好識搞,拿回香港葵涌代理會幫我升級嗎?

TOP

我噚晚升咗8.1,有play store
hiby Facebook 有教學片,跟住做,唔難搞

TOP

其實Reply Gain要首係D歌到加Tag,首先將D歌copy 去PC,再用foobar 2000去加Reply Gain的Tag,當你D歌有左R ...
leungleung1234 發表於 2019-1-12 23:43


想請問對首歌的音質會否有影響呢?

TOP

回覆 44# 寫入讀出


    Reply gain只是一個Tag,就好似以前MP3 IDv3 Tag一樣,即係類似Meta Information的形式,對歌的音質唔有有影響。

TOP

回覆 39# ww774
咁真係設計上屏蔽有問題,唔知之後生產上會唔會有位加得返呢,希望海貝攪得返掂啦。

TOP

回覆  ww774
咁真係設計上屏蔽有問題,唔知之後生產上會唔會有位加得返呢,希望海貝攪得返掂啦。 ...
philipsrev 發表於 2019-1-13 23:34


試過用銅貼紙包左個圈,完全冇用。
不過有新發現,原來耳線變左天線,專吸干擾。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  寫入讀出


    Reply gain只是一個Tag,就好似以前MP3 IDv3 Tag一樣,即係類似Meta Information的 ...
leungleung1234 發表於 2019-1-13 23:22
THX, 等我得閒試下先,不過啲歌又要重新過一次

TOP

同海貝果邊反映左,我諗呢部機都係可以放棄
我唔相信佢地會重新設計過部機,想買既人可以考慮另一部 ...
dirtyman1984 發表於 2019-1-14 12:15

我都收到同樣的回覆,希望他們可儘快解決啦。

暫時使用問題不大,不過未買的最好等佢解決左先買。

TOP