如果未入手原裝,建議 Ching 試下 dignis.
皮質較佳,手感好好。
p999 發表於 2016-12-23 14:16


請問喺邊度買?

TOP

請問喺邊度買?
hsblawkee 發表於 2016-12-23 15:37



韓國

TOP

回覆 42# D@niel_Ng

噢~

TOP

會唔會有透明硬殼?
好討厭皮套

TOP

本帖最後由 coverboy 於 2016-12-24 16:09 編輯

訂埋部300R 一門雙傑

TOP

三千幾蚊買部機,八,九百買個套,大大超出我預算
而且可能過兩個月就臀部痕要換機,咁就晒左

TOP

回覆  樂天熊仔餅

唔駛審肯定係什麽怨念呀, 邪惡呀呢 d 咁 ...
photosilicone 發表於 2016-12-23 14:07


諧音粗言  咁嘅藉口都 Ban 一個月!......其他人講嘅就睇唔到,呢啲咪就係真正嘅無視大法囉!

既然咁唔想人知嗰幾鑊嘢嘅我就為有陪佢哋玩大佢啦!我堅持用家係有知情權,同埋傳媒係要如實報導真相!

TOP

回復 47 #樂天熊仔餅

睇完你講嘅野已經唔想買x1a

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 樂天熊仔餅 於 2016-12-25 17:44 編輯

回覆 48# kyle1358

其實我一路都冇喺呢度講過有乜問題,我只係喺 fb 度暗示過部機除咗係多咗個 A 字之外,咁講我諗有用緊嘅人都會明我講乜,我仲一部唔夠再買多部嚟試,點知都係一樣,跟住到有人問點解會減咁多我先講吓,造工同聲其實改變不大,我一心係想留返等對面台台主表演完之後先睇吓又有冇水抽,不過今次應該冇得玩到去海關就冇咗個動力去玩,不過重點我一路都係講緊日版,洗乜咁大反應,除非港版個造工都係一樣啦,年頭本來一隻可以幫代理搵大錢嘅機咁就俾一班高人嘅一場 Show 玩死,仲要做臭埋個名添!

TOP

我部x1仲在日本整緊
benny8888 發表於 2016-12-20 19:04


Ching你部X1點拎去日本整?我X1部都想拎去整個2.5mm頭

TOP