耳機 3.jpg

昨天剛攞貨, cm 頭, 好滿意

TOP

回覆 481# hung4215

仙女線是嗎?

TOP

回覆 482# clip


    應該唔係, 我係新手, 咩都唔識,呢條在福X買的

TOP

回覆  hung4215

仙女線是嗎?
clip 發表於 2020-4-30 11:44

黄昏星……Evening Star,入門陷阱

TOP

4仔有冇保養?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 485# smallfaihk1111

應該有, 不過未必一換一, 最好直接 Message 佢問下

另外, 新 Super1 demo 到左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 487# tskso

係, 有得試, 不過未開聲同無帶機落去, 所以無聽感

TOP

咁快試咗新demo?
tskso 發表於 2020-4-30 17:33


Final版本換咗另一間廠做外殼,做功明顯好咗,鋼水都重咗啲啲,今次個殼內部打磨過,之前初版啲散亂感明顯減少咗好多,係調音無大改變下,相對線條感出啲清晰度都好啲,不過粒圈未開聲,低頻有啲緊,相信煲開後會再正啲。
同埋今次個兩針插座實在好多,應該唔會再有咁易甩出嚟嘅問題。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP