回覆  etismyname


    你講嘅靜電係全頻單高壓單元,Sonion嘅係低壓tweeter,但一樣有transformer,負責 ...
saldtch 發表於 2022-4-24 09:16


我都有諗過覆近似既, 但之後覺得個位師兄唔係唔知, 純粹不屑SONION 呢種靜電單元啫
要升大電壓推個啲先叫靜電, 其實每種單元都有優劣

靜電喇叭都好多要跟個動圈做低頻啦, 明顯就係有佢既缺點

TOP

瘦佬都話我個條都係今個禮拜尾既, 希望星期五會到貨啦  

隱藏線個背景真係夠黑夠立體  

同埋 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-26 17:32

師兄我都買咗竹呀,我都係盲衝不過未聽,聽你咁講我就放心去整2pin啦,始終有得換線玩會開心啲,條隱藏線真心正,我暫時日日都用佢,煲多排先試其他

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-4-26 22:19 編輯
回覆  係咁先啦


    CP100 個聲用落會後左, 但BASS 又勁左同TREBLE 會有d 過多, CP145 clarity 會好唔少 ...
saldtch 發表於 2022-4-26 14:07

師兄 灰色嗰條好型仔喎係咪淘寳/AE有?

TOP

師兄我都買咗竹呀,我都係盲衝不過未聽,聽你咁講我就放心去整2pin啦,始終有得換線玩會開心啲,條隱藏線 ...
jpwinson 發表於 2022-4-26 18:25



但是.... 竹再改埋換線... 個價比多D可以直上ARIA.... 所以 竹應該 PASS

TOP

師兄,我今日用呢對耳膠係短啲嘅,又幾好用喎,會再入耳啲,不過因為夠入所以係耳道個隔音都幾好,可能夠 ...
jpwinson 發表於 2022-4-26 15:46
終於等到條銀線. 正

IMG_20220426_194716small.jpg (134.43 KB)

1

IMG_20220426_194716small.jpg

TOP

回覆  係咁先啦


    CP100 個聲用落會後左, 但BASS 又勁左同TREBLE 會有d 過多, CP145 clarity 會好唔少 ...
saldtch 發表於 2022-4-26 14:07



  小弟覺得BAX個聲咀較粗, 用闊口耳膠比較不影響聲場. CP100 同 CP145都係比較窄口. 小弟試過AZLA, AZLA SHORT, 與JVC DOT++. 暫時JVC最夾耳形

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-26 20:52 編輯
終於等到條銀線. 正
後巷街坊 發表於 2022-4-26 20:16

正呀師兄,恭喜唒有新線玩對Bax,銀導鈀會再提升佢嘅靜電單元,分音會再清楚啲,人聲都好清,個低音都好出只係下沉無咁深,我都好鐘意,仲有佢聽女聲都好正,依家先煲好條隱藏線之後就開始煲佢啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

終於等到條銀線. 正
後巷街坊 發表於 2022-4-26 20:16


嘩 今次真係恨死我 我聽日都要 催下個老闆娘先

TOP

回覆 470# saltyfatboy


    師兄 我見到你同師兄們 對耳牛嘅動手能力都好高喎 對 竹 應該可以自己動手吧

TOP

回覆 473# 係咁先啦


    係Wor, 個色好得意, 影相好似邊左monochrome
係啦, 我8成都係AE買既

TOP