提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我已經搵咗200蚊 spiral dot 配墨8
但係佢硬係好似蒙住啲嘢咁
特別由mt300轉返嚟聽asx特別覺得佢好似蒙住啲 ...
天大笑話 發表於 2020-12-22 23:36


CHING 我同意
呢對野真心知佢好多野比到我
但硬係有D焗促
變到聽起來唔係嘈就蒙/糊
真係要搵到線同耳膠夾先得
我仲夾緊..........
(之前CHING話12蚊店耳膠我到而家都未搵到.......)

仲有... 音量我堅覺得呢對野會好大影響, 只係一兩格分別, 就已經係嘈同唔嘈既界線

TOP

耳膠換來換去。都係用Symbio Eartips Type:Wa / Wn最好。留住了所有原音。建議大家都試吓,可惜只有3個size。

TOP

耳膠換來換去。都係用Symbio Eartips Type:Wa / Wn最好。留住了所有原音。建議大家都試吓,可惜只有3個size ...
m_m 發表於 2020-12-23 09:48


a定n fit啲?

TOP

本帖最後由 m_m 於 2020-12-23 10:14 編輯
a定n fit啲?
shinewallace 發表於 2020-12-23 09:53

一緊一鬆。令個出音位大小會有變化。聲音都會有所吾同(各人耳道不同)。我本人就再奇特D。中間加厚道管用咗SpinFit CP240付上個隻。

TOP

回復 472 #shinewallace

之前用幾隻膠都蒙, 放埋冇聽一排, 昨晚再試换咗final type e細ㄧ個size, 今次可以隊得入D, 又變翻清晒, 隔音重好咗添!

via HKEPC Reader for Android

TOP

真係run 得耐會變聲㗎喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  m_m


   小心一陣啲人又話epc班友吹大咗
支持
試下配金銀蛇,人身好好聽 ...
天大笑話 發表於 2020-11-30 20:13


係呀。上金銀蛇人聲好正
再上條怪物,整體上升更上一層樓

TOP