Kz 話聽唔出個種『靜電』係壓電,同BAX用個種聲揚靜電單元係唔同的。
leungleung1234 發表於 2022-4-23 16:51



    其實幾平 幾貴嘅耳機 都總有人啱 有人唔啱㗎啦,Z1r 都有人唔啱聽啦。
所以而家好多師兄去試過先 唔使睇相齋吹 啱就買 唔啱就睇其他自己聽左用"聲揚靜電"夾出嚟嘅,價錢啱咪買 好簡單。
唔通玩升級線 下下都淨係睇條 百夫長 咩。

TOP

其實幾平 幾貴嘅耳機 都總有人啱 有人唔啱㗎啦,Z1r 都有人唔啱聽啦。
所以而家好多師兄去試過先 唔 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-23 19:59

咪就係,自由社會玩耳機好玩音樂都好點玩都好自由,試過鐘意咪買囉,理得佢靜電好圈鐵又好,靚聲啱聽就得,邊個話一定要點玩先啱就要跟,平嘢唔代表唔靚聲,貴嘢亦唔代表一定好聲係咪,相信呢度好多師兄師姐都交過唔少學費點會唔知

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

如果聲音令你滿意,價錢也令你滿意。 管機內甚麼料子...

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-4-24 12:36 編輯

回覆 441# etismyname


    你講嘅靜電係全頻單高壓單元,Sonion嘅係低壓tweeter,但一樣有transformer,負責高頻一個比較細嘅range。其實喇叭tweeter一樣都係咁玩,某啲tweeter 單獨聽好似whitenoise,耳機只係scale down 咗。BAX得3隻driver有排都未係堆啦,你睇睇29689同EST個FR 就會略知一二。

TOP

睇到28mart FB覺得幾有興趣
一睇價錢....嘩.........我都係當無睇過

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-5-5 11:03 編輯

終於輪到我收貨  
見老鼠尾咁hit 我都特登搵返條 冷門野 去試吓   

TOP

終於輪到我收貨   
見老鼠尾咁hit 我都特登搵返條 冷門野 去試吓   
:s ...
係咁先啦 發表於 2022-4-24 19:16

刀3,8 Cores嗎?師兄打算夾邊款耳機啊

TOP

刀3,8 Cores嗎?師兄打算夾邊款耳機啊
leungleung1234 發表於 2022-4-24 19:35



    No no no 師兄 我放棄左8絞刀 因為真係太粗 刀3 打算夾 之前隻 Edx pro,節奏感加強好多

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-24 20:37 編輯
No no no 師兄 我放棄左8絞刀 因為真係太粗  刀3 打算夾 之前隻 Edx pro,節奏感加強 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-24 20:15

好嘢,師兄今晚有排玩啦,刀3正,我下星期都會攞,今日都有試多次玩Bax,都好正

仲有條不能説2都係下星期攞,正,不能説2都好好聲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

No no no 師兄 我放棄左8絞刀 因為真係太粗  刀3 打算夾 之前隻 Edx pro,節奏感加強 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-24 20:15



    係wor,原來係4絞唔係8絞,唔小心睇錯左,Sorry

刀3 4/8絞d聲都好彈,用來加強節奏感的確係好選擇。個時我試就覺得4絞比8絞爽少少,但8絞肉地又好d。不過都係個句,各有各既優點同缺點,最後都係自己試下睇下過唔過到自己耳仔個關最實際

TOP