回覆 ways
唔係, 同吉耳無關, 反而係D bass 有關, 因為對野比較高身, 對耳膠會少左空間去係耳殼上 ...
saldtch 發表於 2020-11-23 18:16 
我試過asx配spinfit戴得唔穩會漏聲
耳仔細本身用唔用到跟機大碼耳膠?(唔一定係指asx跟機既,其他既L碼膠都可以)
加上asx內殼又唔算平滑,分頻器既位置大大塊突起咗,出音管附近位置又係肥大 (我俾唔少人試過,10個人可能有兩三個戴到,仲要初初戴上耳一定係唔舒服有野銀住)
我諗起某個美國亞特蘭大既iem品牌,特登用女model試戴,耳仔細又配個牛龜咁大機殼,感覺上唔會舒服得去邊 |