回覆  m_m


   小心一陣啲人又話epc班友吹大咗
支持
試下配金銀蛇,人身好好聽 ...
天大笑話 發表於 2020-11-30 20:13


自己聽得玩得開心,又何需介意人地點講。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啱啱見到外國科林有人換咗闊咀話ASX靚聲咗,
唔知呢度有冇CHING一試?
但犧牲在所難免......

TOP

回覆 453# shinewallace


   Jvc spiral dot
好闊口,聲開揚咗

TOP

回覆 454# 天大笑話

唔係闊口膠, 係移植闊口咀
我睇到都眼突
佢用A10個咀換落去
(可唔可以PO LINK架?)

TOP

回覆 455# shinewallace


    咁搞不如改cm算啦

TOP

回覆  shinewallace


    咁搞不如改cm算啦
天大笑話 發表於 2020-12-1 14:55


其實ASX諗唔諗得過呢整CM?

TOP

其實ASX諗唔諗得過呢整CM?
shinewallace 發表於 2020-12-1 15:30



why not? c16都見過有人改cm。

TOP

移植闊咀要爆開機殼?
砌得返埋先好...

TOP

回覆  ways


    唔係, 同吉耳無關, 反而係D bass 有關, 因為對野比較高身, 對耳膠會少左空間去係耳殼上 ...
saldtch 發表於 2020-11-23 18:16


我試過asx配spinfit戴得唔穩會漏聲
耳仔細本身用唔用到跟機大碼耳膠?(唔一定係指asx跟機既,其他既L碼膠都可以)
加上asx內殼又唔算平滑,分頻器既位置大大塊突起咗,出音管附近位置又係肥大 (我俾唔少人試過,10個人可能有兩三個戴到,仲要初初戴上耳一定係唔舒服有野銀住)
我諗起某個美國亞特蘭大既iem品牌,特登用女model試戴,耳仔細又配個牛龜咁大機殼,感覺上唔會舒服得去邊

TOP