A sir訂成百幾部, 應該會比個quota掛

TOP

Finally a Pro X demo
https://www.youtube.com/watch?v=1UumzSQLsis

實物(色)圖




TOP

銀色好靚仔,正
希望A sir 抽demo 比我地試玩下
但萬一日後要換電唔知易唔易呢

TOP

A sir訂成百幾部, 應該會比個quota掛
Memories 發表於 2016-3-24 20:34

有實機應該好多人上去聽

TOP

Finally a Pro X demo


實物(色)圖
wanch 發表於 2016-3-25 01:07


到底銀色係黑面板定白面板....本身揀銀, 之後因為見到白面板改左做要灰...依家全部都黑面板玩野

TOP

到底銀色係黑面板定白面板....本身揀銀, 之後因為見到白面板改左做要灰...依家全部都黑面板玩野 ...
Memories 發表於 2016-3-25 11:48

全部面版都係黑色
我專登sd email去問 覆左我係全黑 佢答完我之後 網頁d render圖都改埋

TOP

請問有無人知部pro x個size? 搵咗好耐都搵唔到...

TOP

全部面版都係黑色
我專登sd email去問 覆左我係全黑 佢答完我之後 網頁d render圖都改埋 ...
wanch 發表於 2016-3-25 22:19


比佢之前d render圖呃左..照灰色算, 廢事又要麻煩A sir改

TOP

回覆 442# wanch


個播放介面啲制做咩縮埋一舊咁...好似好難㩒

TOP

回覆 449# foktk138
應該係resolution未set好? 始終只係demo機

TOP