有咁既感覺都好正常,因為如果線材唔夾自然就唔會入手,最後做成入手既線都比原裝線岩聽  


咁其實 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-21 12:28

認同隻輪迴同super2嘅線算係幾夾,不過我想再玩多啲層次感嘅話都係會換線的

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

20220421_183426 (1).jpg
試左呢條好平既Yinyoo 8 core 銅都好OK, 比4 core 銀更夾, 低頻好立體

TOP

試左呢條好平既Yinyoo 8 core 銅都好OK, 比4 core 銀更夾, 低頻好立體
saldtch 發表於 2022-4-21 18:42

同意呀師兄,呢對Bax用銅為主嘅線嚟夾應該係最好,佢本身高同中低頻都夠平均,一用銅為主嘅線啲低頻就表現更出,仲聽得好舒服,完全唔會打心口同轟頭,正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 423# jpwinson


    都試咗8條銅線呀,其他大部分都係SPC或含金,係呢條先出到立體感,耳機表現真係好睇synergy

TOP

回覆  jpwinson


    都試咗8條銅線呀,其他大部分都係SPC或含金,係呢條先出到立體感,耳機表現真係好睇 ...
saldtch 發表於 2022-4-21 20:54


師兄指CPP 8 core

TOP

回覆 425# twins_chun


    唔係啦,未去試過,都係自己啲線

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-21 22:09 編輯
回覆  jpwinson


    都試咗8條銅線呀,其他大部分都係SPC或含金,係呢條先出到立體感,耳機表現真係好睇 ...
saldtch 發表於 2022-4-21 20:54

師兄,你呢條Yinyoo 8 core 都幾好喎,唔知可以點買呢,上網睇過又唔貴,好值得買嚟試吓呢 辛苦晒師兄試咗咁多線

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  jpwinson


    都試咗8條銅線呀,其他大部分都係SPC或含金,係呢條先出到立體感,耳機表現真係好睇 ...
saldtch 發表於 2022-4-21 20:54


師兄 請問你條線係咪淘寶?我找過找不到

TOP

回覆 428# 係咁先啦


    PM 你

TOP

回覆 427# jpwinson


    都PM咗你

TOP