提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我望落去呢條金銀銅線基同我個條幾乎一模一樣,不過我個條係會展買,線芯粗好多。呢D合金線真係有排煲先到完全體,同純銀純銅線開聲時間差得遠。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下各位師兄,條8絞金銀銅夾唔夾super 4 ?個聲係點?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下各位師兄,條8絞金銀銅夾唔夾super 4 ?個聲係點?
shiro05 發表於 2020-4-17 15:49

試過Super 4 夾黑白、金銀同16絞灰銀皮
用金銀隻音樂聲會出啲,人聲靠後,有少少被掩蓋,聽純音樂嘅話依隻應該幾好
16絞人聲出得滯,覺得有啲over
黑白就最恰到好處,人聲前過樂器,但係樂器聲都冇掩蓋到
不過嗰陣佢金銀冇2.5,得3.5頭
所以我用佢嘅3.5同其他兩款線嘅2.5比較
可能有少少偏差

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

本帖最後由 philipsrev 於 2020-4-17 22:58 編輯
想問下各位師兄,條8絞金銀銅夾唔夾super 4 ?個聲係點?
shiro05 發表於 2020-4-17 15:49


Super 4夾金銀銅,同夾黑白比,金銀銅感覺華麗啲,同甜啲。

TOP

試咗對super1工程機(with PAW6000),主要有幾樣:

1. 腔體幾墜手
2. 鼓聲好實淨
3. 人聲有少少突出同潤
4.  ...
rewq38 發表於 2020-4-16 20:07



今晚都去瘦佬度試咗,工程機計都算唔錯,動態都幾爽快俐落,低頻凝聚力足夠(但未贏到iss014 鈹膜版),男女聲都潤潤地幾好聽,係高頻某啲歌會有少少散亂感,瘦佬話應該因為個殼內部未打磨好,佢話下星期尾應該會有隻再執好啲嘅準賣街版本,到時再去試試,睇下fine tune成點先。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP