回覆 382# jpwinson


    有機試試4股銀,我覺得好夾

TOP

回覆  jpwinson


    有機試試4股銀,我覺得好夾
saldtch 發表於 2022-4-20 20:18

師兄,我夾過10 core銀就覺得個靜電出多咗,不過無4 core所以無試過

另剛剛試用FA4去夾輪迴同條銀導鈀,果然同我嘅預期一樣,低音夠,高音同人聲都好出,音場闊,好爽


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

咁啱瘦佬有 cp 值高嘅線出啫。
師兄有無其他平靓正嘅東西/地方介紹比我地? ...
duechermei 發表於 2022-4-20 16:29

我都係跟機線,係有一條達音科翠

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄,我哋唔會推Bax或去邊度買,只係有好嘢就係度分享,鐘意嘅可以自己去試過覺得好咪買唔好咪唔買,有 ...
jpwinson 發表於 2022-4-20 16:41

我多數都係淘寶揾咋

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄,我夾過10 core銀就覺得個靜電出多咗,不過無4 core所以無試過  

另剛剛試用FA4去夾輪迴同條銀 ...
jpwinson 發表於 2022-4-20 20:42



師兄有冇試過不能說2?

TOP

我多數都係淘寶揾咋

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
kkchan0503 發表於 2022-4-20 20:58



    唔緊要架師兄,你去試聽完就算想買都可以去返淘寶買㗎。
不過淘寶個價 貴過瘦佬 十幾個 麥當勞嘅將軍漢堡餐 啫

TOP

回覆 392# jpwinson


    我有4股同10, 少少非主流意見覺得條10股有點怪, 平用係balance 線正負會唔同股數,應該個AC resistance 會高咗,應該會有reflection, 比較過4係大聲過10。10用落Variations 會有hiss,應該靜電單元就聽到個問題。4股bass 夠出同高音夠smooth, 暫時試咗+10幾條最夾

TOP

唔緊要架師兄,你去試聽完就算想買都可以去返淘寶買㗎。
不過淘寶個價 貴過瘦佬 十幾個 麥當勞嘅將 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-20 21:19

好少有時間去試????

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄有冇試過不能說2?
twins_chun 發表於 2022-4-20 21:17

有呀,我覺得其實咁多條當中佢算係最性價比最高嘅一條,我未入係因為一次過真係玩唔到咁多,其實佢用係大部分嘅耳機都好得,價錢又非常合理,所以我都會遲啲買返嚟玩的,師兄如果未試嘅就去試吓先,用料十足唔會後悔嘅線

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

有呀,我覺得其實咁多條當中佢算係最性價比最高嘅一條,我未入係因為一次過真係玩唔到咁多,其實佢用係大 ...
jpwinson 發表於 2022-4-20 21:49


不能說2 調音算唔算偏平均平淡呢?

TOP