提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢幾日用條放埋咗好耐嘅JCALLY 4股鍍銀, 配呢對ASX又好似唔太差

ASX.jpg

TOP

請問咁多位師兄, 初燒新手對淘寶同哩隻10鐵好有興趣,又平,但係我早2日去試過ASX,用佢原裝線,覺得好似好蒙咁,係唔係正常架?
定係我部player唔夠力推,用緊AK se100,如果係嘅話有無建議加咩耳擴好d或者抵玩阿
有無師兄可以指點下迷津阿? 唔該哂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問咁多位師兄, 初燒新手對淘寶同哩隻10鐵好有興趣,又平,但係我早2日去試過ASX,用佢原裝線,覺得好似 ...
markex1 發表於 2020-11-9 15:59




同感,係濛濛地。
信自己聽感最實際,人地講到識飛都冇用。

另,跟機條渡銀線係清底,薄聲,收低頻,換線改唔改到自己諗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 394# markex1

自備幾對耳膠先,你扒下文,唔少人包括我都話換耳膠分別好大,換線係唔會幫到你嘅

TOP

好的,感謝各位師兄,睇黎要先淘幾款唔同嘅耳膠先試到喇!

提外話一問,自己上網扒文見話有+ AMP 個音域會闊左同高低音延伸會多左,見淘仔有隻PA3S  $9XX,全平衡插槽都有,有師兄用過嗎?推薦嗎?

TOP

終於有對耳膠啱聽
竟然係買eva true wireless 對無線藍牙專用type e
但要比平時用細一個碼

而家條藍鍍銀都好ok
我估再配其他線都會ok

TOP