IMG_20201001_105247.jpg
聽講話貼左小金標對放腦放有幫助,大家無聊可以試下

TOP

本帖最後由 Fizzy 於 2020-10-11 19:23 編輯
剛剛用 fiio 大三元(金銀銅)可換插頭線落 N3 Pro快速測試了“囍帖街”,同 3.5mm 直插比較,Cayin 呢個轉 ...
Fizzy 發表於 2020-9-17 11:04


終於收到瘦Lo條 3.5mm 頭 Katana,可以同4.4mm Katana +轉插做個比較,同樣係 ZAX 16,用咗 Cayin 轉插之後音場深度降低、扁平咗,DDHifi果粒好啲無咁平面,但細節也一樣流失咗少少。

結論係玩 N3Pro 最好都係用返 3.5mm 線。

補充:ZAX 16 同 Katana 好啱聽

20201011_181954.jpg

TOP

終於收到瘦Lo條 3.5mm 頭 Katana,可以同4.4mm Katana +轉插做個比較,同樣係 ZAX 16,用咗 Cayin 轉插之 ...
Fizzy 發表於 2020-10-11 18:30


師兄真係好有心,明明已經有4.4,都特登買多條相同的3.5線專比部機用

TOP

終於收到瘦Lo條 3.5mm 頭 Katana,可以同4.4mm Katana +轉插做個比較,同樣係 ZAX 16,用咗 Cayin 轉插之 ...
Fizzy 發表於 2020-10-11 18:30


我都做過差不多的測試,平衡轉單端轉插對聲音劣化不少,结論係用轉插不如用番跟機條3.5原線好過。

TOP

只係估唔到cayin粒轉插會衰仲衰過DDhifi 果粒

TOP

師兄真係好有心,明明已經有4.4,都特登買多條相同的3.5線專比部機用
leungleung1234 發表於 2020-10-11 20:52


我本身已經過渡晒去平衡,連對 HD650 大耳牛都造咗 4.4mm 線,但入咗 N3Pro 之後好鐘意隻膽聲,所以決定返轉頭入 3.5mm,結果呢個 N3Pro + Katana + ZAX 16 組合好滿意了,應該會係嚟緊呢年嘅主力

TOP

我本身已經過渡晒去平衡,連對 HD650 大耳牛都造咗 4.4mm 線,但入咗 N3Pro 之後好鐘意隻膽聲,所以決定 ...
Fizzy 發表於 2020-10-11 22:13


  「係嚟緊呢年嘅主力」 <- 但而家只係10月

TOP

只係估唔到cayin粒轉插會衰仲衰過DDhifi 果粒
摩囉星 發表於 2020-10-11 21:22


其實風格唔同,Cayin 前後音場會淺咗但音色“寬鬆舒服”啲,DDHifi音場無咁平面而音色就有力刺激啲。

當然 3.5mm 直插一定係最好的。

TOP

「係嚟緊呢年嘅主力」 <- 但而家只係10月
leungleung1234 發表於 2020-10-11 22:20


至少主力到農曆新年啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP