回覆 390# hihihellohihi


    唔一定dual先好聲,例如aune x1s得1粒都唔太差的。

TOP

回復 391 #sacrilegium

唔一定係dual先好聲,呢個我認同
不過佢balanced都只用一粒,即係佢玩2-channel解碼4-channel輸出
既然都要整balanced output,又有2粒k2m
點解佢唔做到a chip做L+, L-, B chip做R+, R-咁玩?
Balance就各解碼channel直出
Stereo就每粒chip合返埋去出,咁做點都好過佢而家咁整播

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 393 #kenisshit

9018Q2C暫時只見過香港人整嘅籌旗earphone,zorloo aero用

不過就算部prox用k2m甚至玩到上雙k2m,只要output impedance係4.7,都好難搵野夾佢

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 395# kenisshit
Yes
9018k2m DNR 127dB
9018q2c DNR 121dB

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 bunch 於 2016-3-8 23:27 編輯

回復 397 #kenisshit

其他人我唔知,我其實係貪佢USB-C,所以4.7ohm對我唔係好大影響,本身就冇打算要直接出

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 kenisshit

其他人我唔知,我其實係貪佢USB-C,所以4.7ohm對我唔係好大影響,本身就冇打算要直接出 :d ...
bunch 發表於 2016-3-8 23:25


我都係諗住接MOJO個類小型portable dac hp amp玩
但用TYPE-C有咩好處? future proof?

TOP

其實條數唔係咁計囉......Phone out唔同Line out,唔一定要做配對,係睇你用乜耳機,只係佢有少少怪,咁樣個設計係真係配合而家好多中高價全鐵耳機,但係就佢個Power out不足,得49mW x2,可能真係要開到好大先夠大聲,而兩粒基本上個設計係冇乜大分別,只係製程唔同,好多電話都由K2M改做Q2C,係因為實際時Q2C用電係比效少,但係實際壽命就K2M長,睇佢個數字係冇意,睇過佢兩粒轉用測試就知,小米就係其中一間由K2M轉Q2C嘅公司

TOP