回覆  twins_chun

老細都係收八點, 唔洗太心急  
問埋 SCS01 4 絞仲有冇得訶吧

如果平日下晝落到去 ...
saltyfatboy 發表於 2022-2-13 22:45


Katana 話缺貨, 我落咗order 訂, 但佢又冇覆究竟以後唔出定點.....

TOP

四絞石墨烯大家又點睇呢? 會唔會相對薄聲包圍感唔夠

TOP

撘單問, 有冇邊條平靚正銅線 高音比較通透? (唔需要太多)
用緊89銅線 覺得高頻差少少

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

眨下眼就升呢 兩星‘**’會員Congratulations
一星‘*’ 新會員 真係要加把勁!多留言, 賺取EPC dollars ...
tskso 發表於 2022-2-14 20:03


多D 上嚟跟大家學嘢啫

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-2-15 10:46 編輯
除左Katana 仲有淡金4 絞都係必試呢, 雖然唔知仲有冇得訂
平玩就彩虹線都推薦啊  ...
saltyfatboy 發表於 2022-2-11 11:30


del.

TOP

4絞係4810呢3條線當中最薄聲,但人聲係最突出既。
另外何不親身出去一試?因為最後始終都要自己耳仔收貨先 ...
leungleung1234 發表於 2022-2-11 12:56


師兄試過4810 4絞 同 墨4比較過呢

4810個種薄聲係咪欠包圍感呢?

TOP

回覆 37# twins_chun

墨4 個能量感好大, 要好睇耳機, 個人覺得粗聲左啲, 石墨可以試16絞(?) 個條, 會好啲

但入左刀線煲下聽下先再試其他啊可以
4810 對比銅個包圍感係無咁好, 主打中高調音細節

TOP

撘單問, 有冇邊條平靚正銅線 高音比較通透? (唔需要太多)
用緊89銅線 覺得高頻差少少 ...
11922911 發表於 2022-2-14 19:53


想銅線有靚高音要試兩絞黑網單晶銅啊, 個樣同Katana 好似, 但係兩絞
當年瘦佬到入手第一條, 係佢令我踏上追尋靚單晶銅既路

TOP

回覆  twins_chun

墨4 個能量感好大, 要好睇耳機, 個人覺得粗聲左啲, 石墨可以試16絞(?) 個條, 會好啲

...
saltyfatboy 發表於 2022-2-15 12:16


唔該晒師兄, Katana無望喇, 瘦佬話返貨無期, 所以我先考慮其他抵玩嘅線, 如果鎖定石墨烯, 諗緊墨4定墨8好

TOP