提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 30# dirtyman1984


   咁淘寶話R6 同 R6 PRO內部線路設計有分別,同埋PRO多4粒Muse8920,兩者有分別其實一d都唔出奇。

TOP

本帖最後由 ww774 於 2019-1-13 10:05 編輯
係你耳機問題定player問題?如果真係噤大干擾,理論上,wif,手機如果有來電都會有極大影響,你有無試過 ...
dirtyman1984 發表於 2019-1-13 01:37


有乜理由關耳機事,同埋呢排用過幾部耳機都有同樣問題。
初步証實係室內無線電話的頻道會干擾部機,放埋部機先有事,兩三呎外已冇問題。但在街上仍有不明無線電間不中會干擾,聲音亦很細,又未必經常遇上,地鐵裡的干擾源不清楚是什麼,不過通常兩秒就冇左,有可能係線路板layout我先天問題,或者洗板唔乾淨。
用海貝播放器同streaming都會干擾,應該同2.4G 5G 頻道冇關,只有左聲道有事。

總之暫時未算困擾,仍然快樂地使用中。

TOP

回覆  dirtyman1984


   咁淘寶話R6 同 R6 PRO內部線路設計有分別,同埋PRO多4粒Muse8920,兩者有分別其 ...
leungleung1234 發表於 2019-1-13 01:56


塊線路板layout一定唔同,所有野的布局都會唔同。

TOP

回覆 22# ShunNutta

Thanks 等我試下先~

TOP

噤得意,PRO版有,普通版無?
dirtyman1984 發表於 2019-1-13 01:35


旺角有幾間有R6 PRO可以試, 你用你耳機去試睇下有無"WEWE"聲先啦...
我部R6都無"WEWE"聲

TOP

回覆 33# ww774

想問下R6 PRO有冇飛行模式?如果有又開咗,會唔會降低或免除咗干擾?

TOP

旺角有幾間有R6 PRO可以試, 你用你耳機去試睇下有無"WEWE"聲先啦...
我部R6都無"WEWE"聲 ...
ShunNutta 發表於 2019-1-13 13:49


最好搵個室內無線電話試試,要放埋去個基座果度,一呎內有聲。

TOP

回覆  ww774

想問下R6 PRO有冇飛行模式?如果有又開咗,會唔會降低或免除咗干擾? ...
philipsrev 發表於 2019-1-13 15:34


試過了,放去電話基座都係有聲。

TOP

海貝機支唔支持MQA?

TOP