131213 當前離線
進階會員
樓主都話要ANDROID...... philipsrev 發表於 2018-11-22 12:40
TOP
philipsrev 當前離線
回覆 131213 係喎,我睇錯咗... philipsrev 發表於 2018-11-22 15:27
kaevin 當前離線
初級會員
我唔會 放係度全日頂多冇8-10% via HKEPC Reader for Android 蠢貓 發表於 2018-11-20 18:57
蠢貓 當前離線
之前跌落地個3.5MM JACK LUP 左入去, 去換過部, 都係咁 kaevin 發表於 2018-11-23 14:42
你攞咗去原廠換? 我上網睇到其他Dap嘅用家話去原廠換都好一般 所以我去搵改機嘅店 via HKEPC Reader fo ... 蠢貓 發表於 2018-11-24 01:22
wingmanxxx 當前離線
hyperbola 當前離線
地星人