喺北海道試咗onkyo 同 pioneer 兩兄弟,同手上舊大法黑磚有啲距離,啲錢攞咗去食三星米芝蓮餐廳。 ...
tvbau 發表於 2016-12-22 20:12


    試埋金磚啦,食乜鬼米芝蓮

TOP

11月去日本試咗粒鐘,X1A最令我感動係...
自己睇

IMG_0474.JPG (192.2 KB)

IMG_0474.JPG

TOP

回覆 32# mig33

Demo 嘅嘢......SONY 部 A35 喺 BC 擺出嚟有 中 英文 添,有玩開 日版機嘅都知乜事,都係睇實物最實際!不過 Android 嘅嘢有世界語言係正常嘅!

TOP

香港嘅中文,都算俾面啦

TOP

唔洗3800!?
円低, 跟ching 入番部先

TOP

回覆 31# teamhardcore


    金磚一早試咗,之前睇完金黑磚 review,再聽金磗,毫無疑問金磚太過色彩化,完全唔係我杯茶,中性自然係我至愛 亞老闆用 ALO 仙女都比較咗呢兩兄弟,都覺得金較柔同造作,衝擊力較軟,唔啱我呢啲要自然中性,啱味道派多啲。

TOP

師兄們你地搵咩袋/套 裝住部機?

TOP

其實我想知邊啲字出問題引致被 Ban!?

TOP

回覆 38# 樂天熊仔餅

唔駛審肯定係什麽怨念呀, 邪惡呀呢 d 咁 ...

TOP

師兄們你地搵咩袋/套 裝住部機?
pang1987 發表於 2016-12-23 09:02


如果未入手原裝,建議 Ching 試下 dignis.
皮質較佳,手感好好。

TOP