同軸,光纖是方便用上家中DAC,檯擴
想一機多用有咩問題?

TOP

本帖最後由 可愛BB 於 2016-1-11 18:52 編輯
同軸,光纖是方便用上家中DAC,檯擴
想一機多用有咩問題?
mac2007 發表於 2016-1-11 17:20


如果你是这样用就当然无话可说

但是所有流动产品以经向微型化发展,不必要的功能组件将会减去,由其是一些有限制和大件的原件,所以大部份公司都以签定以后所有能功将会由USB type-C达成,加上同轴和光纤是限制在最高48,而且耗电量又大阻件又大,所有大产将来停用,而今年又会有5-pin 3.5mm 全平衡轮出,如果现在还卖一些带有旧接口的产品,可以跟你说只是旧设计, 只是方便到一些跟你一样的用家,但效能和质数都是没有提升之余,价钱亦都不会平,其实流动产品是不是应该向流动用途去想!? 不是要方便吗!? 如果用到中价机以上真的要而加其他产品一起用!? 如果用一部中价机去连接家用译码去用,为何不直接用同等价钱买一部家用机,质素一定会高很多! 还是真是为了方便?

TOP

師兄,我用wav檔,可以分享吓點用m3u做playlist嗎?
謝謝

TOP

回覆 27# tvbau

回覆 30# 可愛BB


小弟新手都係剛入左DP-X1, 想試下佢個Balance, 依家考慮緊買咩啱用嘅入耳式earphone.
係唔係買動圈會夾D, 圈鐵夾唔夾? 或者全動鐵係唔係一定唔夾?
我唔太識個理論, 但衷心請教各CHING

TOP

回覆 34# isodummy

你睇清楚 BB 兄講乜, 我淨係聽過兩邊對唱嘅 XPA700 推 Shure

TOP

本帖最後由 可愛BB 於 2016-1-11 18:57 編輯
回覆  isodummy

你睇清楚 BB 兄講乜, 我淨係聽過兩邊對唱嘅 XPA700 推 Shure
tvbau 發表於 2016-1-11 18:44


妹妹不可以吗?

TOP

如果你是这样用就当然无话可说

但是所有流动产品以经向微型化发展,不必要的功能组件将会减去,由其是一 ...
可愛BB 發表於 2016-1-11 17:43

其實好多人都把dap放在家用的

TOP

用法不同,我要求既方便,係多個功能,又可以用返你口中所講既老舊科技而已

TOP

回覆  isodummy

你睇清楚 BB 兄講乜, 我淨係聽過兩邊對唱嘅 XPA700 推 Shure
tvbau 發表於 2016-1-11 18:44


我尚有一對 ASG 2.5 及 Tri pro 10,

咁, 我去定/買條 balance 耳機線 好嗎?

請指教。

TOP

我沒有搞playlist。我比較喜歡用album來聽歌,所以只好統一每張album的歌手。
至於貼,你可在Sim City買, ...
palmaholic 發表於 2016-1-9 12:49


今天去了找不到那袋! 是那店號呢?

TOP