其實到時大家收到嘅會係一部電話......之不過用3368你想佢快都難 (幻想mode)

TOP

佢地答左email,pha 已經confirm 左會用k2m,2日內會出post, 如果唔滿意可以100%refund.
Pro X impedance未答我,不過如果refund Pro X就只係得90%.
大家點睇?我就應該會睇下佢點用果2粒k2m先決定re唔refund.

TOP

越來越多花生......
不過大家有貨收就算啦, 應該會有"驚喜"

TOP

姐係PORX 而家用9018 K2M,唔用Q2C?

TOP

回復 374 #zxcvbnm9394

唔係,呢單野主要係影響買左PHA嘅人
部PHA本身係9018S,家陣轉左去dual k2m
之前佢講過行stereo係剩用一粒,行balance先會用埋剩低果粒,而家唔知咩情況

而PROX,你留意返個output impedance,佢家陣仲寫緊4.7ohm,即係係插落去既earphone要任何頻率都>37.6ohm先做到抗阻匹配

via HKEPC Reader for Android

TOP

PHA ...

之前 ...
before.jpg

依家 ...
after.jpg


TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 377# kenisshit

IE800, IMPEDANCE@1KHz 先得果16ohm

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

官方有回應啦

TOP