BAX 應該要遲啲先有啊, 希望禮拜尾拎到條不能說2 同對竹啦  

師兄一次咁多線有排玩啦  ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-19 21:01

應該星期尾都會可能有,其實佢哋都不停攞貨只係運輸問題,條不能説2其實都係好嘢嚟,我都未放棄嘅,只係真係師兄所講一次過玩咁多真係唔瞓覺都唔掂,所以先玩呢啲先遲啲先再追加

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-19 22:33 編輯

今次老板真係好波,一次過出呢幾條咁高質素嘅線比我哋玩,每條都好有特性,仲要超級性價比,講真,係出面要玩咁嘅質素嘅線無3字以上都無可能,我之前交學費交得多嘅經驗,仲要唔一定有咁嘅質素比你,所以我依家玩得好開心

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我仲爭扎緊隱藏線 / 銀鍍鈀 二選一.......

TOP

本帖最後由 lch201271 於 2022-4-19 23:08 編輯

回覆 363# twins_chun


    2條反覆試咗半個鐘 掙扎咗好耐 最後訂左銀鍍鈀  隱藏線都好正 有味道背景夠黑 好似將啲嘢慢慢放出來比你聽禁 好舒服悠閒

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-4-19 23:21 編輯
回覆  twins_chun


    2條反覆試咗半個鐘 掙扎咗好耐 最後訂左銀鍍鈀  隱藏線都好正 有味道背景夠黑 好 ...
lch201271 發表於 2022-4-19 23:07


試音銀鍍鈀夾用緊KZ ZAX, 本身都鍾意刺激味道, 出嚟反而有D 過咗龍, 中高頻比較吉耳, 人聲有D 唔太自然, 要讚係分析力一流

反則想要多D 包圍感, bass 唔駛多想彈D 就OK, 加分析力, 人聲唔好暖 & 音場(盡闊)交到功課就完美

或者考慮改銅鍍鈀 / 隱藏線二選一

TOP

由於我手上舊款線唔多,所以今次訂齊5條新線。我反而仲掙扎緊 條刀3 要4絞 定8絞

TOP

ccp 係邊條?無試到   銀鍍鈀係幾刺激 要夾前端同耳機  鍾意拒背景細節多 人聲拉後  夾nra都ok
講聲耐聽 可能選隱藏線,外貌協會銀鍍鈀

TOP

ccp 係邊條?無試到   銀鍍鈀係幾刺激 要夾前端同耳機  鍾意拒背景細節多 人聲拉後  夾nra都ok
講聲耐聽  ...
lch201271 發表於 2022-4-19 23:49



    CCP 係幾個月前出品的 銅鍍鈀,聽人聲一流

TOP

回覆 367# lch201271


   爬 上兩頁 樓主張相,最左嗰條 就係

TOP

CCP 係幾個月前出品的 銅鍍鈀,聽人聲一流
係咁先啦 發表於 2022-4-19 23:53


全中

TOP