回覆 359# tskso
以前黎講可能有唔同,微動圈會偏向人聲又或者有傾向性,一般動圈會相對均衡一點,但係而家都有動圈傾向中高頻,微動圈又做到均衡,所以都好難做定位,用價錢衡量可能仲好,至少廠幫我地定義左個對手係邊個

TOP

隻super 4只用手機+老鼠尾推得ok嗎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

隻super 4只用手機+老鼠尾推得ok嗎?

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2020-4-13 13:03

我用Nokia 8 + iBasso DC01 推都ok 靚聲嘅
不過唔知點解我用電腦+DC01推會靚聲過手機推好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 364# countryboy


    的確近年耳機非常呃錢。

TOP

回覆 360# tskso


    你有道理,而且都答左你自己問題?

TOP

回覆 364# countryboy

Ching試過iex1?咁平係有d心動,不過佢之前隻ls400實在太過刺耳,搞到而家唔敢盲入

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

等緊佢對新野

TOP

super 1有demo 試未?

via HKEPC Reader for Android

TOP