尋日落單,今日已經收貨。
super 2.1.JPG

TOP

回覆 351# erikism

CHING好快.... 我張單唔知點舛仲係處理中
都係琴日朝早落揀去分店拎......

TOP

回覆  erikism

CHING好快.... 我張單唔知點舛仲係處理中
都係琴日朝早落揀去分店拎...... ...
shinewallace 發表於 2021-11-2 14:13

我都係,寫4號先到

TOP

我尋日13:30落單,埋單時可以揀今日9:00-13:00收貨,我都無諗過會咁快,今朝12點半已經收到。
我見佢係倉出貨,如果揀親身攞貨,可能佢都要安排送去舖頭,所以會慢一啲。
送貨免運費都幾OK喎!

TOP

見到四店今日都有現貨及 Demo

TOP

回覆 354# erikism
可能你個地址方便, 我早過你落單, 但個地址已經最快要星期四先送

TOP

回覆 355# p999


我前日都見到某間有,之後去到 個店員話已經留左畀人。
幸好住得近...
最後我網上訂,4號取..

TOP

回覆 349# stephen1029dog

2仔大少少....你最好落兇宒試試
1.jpg
2.jpg
3.jpg

TOP

回覆  stephen1029dog

2仔大少少....你最好落兇宒試試
kityu 發表於 2021-11-2 04:00 PM

Ok.thx
照睇就大4仔小小....

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP