回覆 339# saltyfatboy


    c hing 但係想問同價位嘅dac音質唔係好啲咩?

TOP

c hing點算 平時出街聽歌有少少唔習慣 所以今日去試耳機都試得有少少怪
想問你哋一開始係咪但係咁 ...
Bruh 發表於 2021-9-1 23:14


依家係用住隻XB10 ? 有冇出去試下啲大DAP ?

電話DAC 自己未試過, 但好難說服到咁細條野會好聲過一部正式既DAP
不過自己試先係最真啦

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-2 07:11 編輯

早排有師兄力推Urbanfun iss014

TOP

回覆 342# saltyfatboy


    但係有少少淆 唔係好夠膽去試

TOP

回覆 344# Bruh

可以去 DXA , 啲AK 放晒出黎任玩, 店員唔會走黎問你野咖

TOP

回覆 345# saltyfatboy


    thank you

TOP

回覆  Bruh

可以去 DXA , 啲AK 放晒出黎任玩, 店員唔會走黎問你野咖
saltyfatboy 發表於 2021-9-2 17:13

睇邊間分店啦,深水埗果間ok,灣仔就唔好搞,星際有時太多人試

via HKEPC Reader for Android

TOP

TOP

本帖最後由 Bruh 於 2021-9-2 19:43 編輯

]

bbbb

TOP

回覆 348# Bruh

謝Eric 兄經驗分享

用返自己最熟又試到機既歌去試就好了

TOP