師兄,如果你得閒我覺得可以落去試吓邊條啱你會好啲,雖然我自己比較鍾意係cpp,但果幾條新線都真係幾好 ...
jpwinson 發表於 2022-4-17 21:01


隱藏線我都覺得係呀

TOP

係呀, 最近唔方便落老深, 多謝大家comment
twins_chun 發表於 2022-4-17 21:52



    哈哈 唔緊要呀師兄,尼度嘅師兄們 有試過嘅 都好樂意俾個人聽感你

TOP

訂咗5條新升級線 因為未到貨,所以又買左隻耳機 止住咳先    Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D0982).jpg

TOP

訂咗5條新升級線 因為未到貨,所以又買左隻耳機 止住咳先
係咁先啦 發表於 2022-4-18 19:42

勁呀師兄,訂足咁多條有排玩,我今日都有落去但唔記得買呢對耳機玩,啲聲唔知點呢,啲線仲要遲啲先到,真係好痕呀

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 334# jpwinson

師兄,個人聽感 尼隻水月雨 三頻都均衡、人聲偏靠前,如果以佢個價錢嚟睇 經已超值 交足功課有凸吧反正未有線玩 止下㾗都好

TOP

師兄咁講都幾正喎, 偏清既圈都想試下

見佢送清泉膠都同瘦佬訂左, 但原來已經被師兄們清晒貨

希望星期尾會到貨啦, 最後都加入BAX 戰場, 同訂左 不能說2
啲消費券又無左一截啦

TOP

師兄咁講都幾正喎, 偏清既圈都想試下

見佢送清泉膠都同瘦佬訂左, 但原來已經被師兄們清晒貨 :titte ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-19 11:30


BAX不是應該夾隱藏線會好些嗎?點解反而最後會選不能說2呢?

TOP

回覆 336# saltyfatboy


    BAX 現貨買左嗎?
耳膠可試試CP145

TOP

回覆 337# leungleung1234

兩條都ok 既, 隱藏線係out 筆啫   

leung 師兄都好似係訂左不能說2 ? 你又點解係揀佢既

TOP

回覆  leungleung1234

兩條都ok 既, 隱藏線係out 筆啫   

leung 師兄都好似係訂左不能說2 ? 你又點 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-19 14:13


隱藏線定價幾錢呢

TOP