天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
進階會員
如果ASX下代能夠加粒多兩粒高頻單元就好了,聽完sultan/MT300 覺得ASX 高頻欠奉 ... jozifkwan 發表於 2020-11-2 10:51
TOP
saldtch 當前離線
回覆 天大笑話 點解我聽會覺得仲有點高頻太勁到吉耳 saldtch 發表於 2020-11-2 13:27
twg 當前離線
初級會員
呢對嘅高頻真係暗咗少少 我同意你講法 天大笑話 發表於 2020-11-2 13:04
回覆 twg 我之前用開aet07,係真係有少少暗 因為Mt300有超高頻嘅單元,所以對比下有啲暗 但係我琴日換咗 ... 天大笑話 發表於 2020-11-2 14:26
其實凈換耳膠未必就可以由暗轉不暗 隻asx 好怪, 對佢d評論好極端, 好嘅可以係好到好好, 但不好的就 ... twg 發表於 2020-11-2 16:06
ybchiu 當前離線
中級會員
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned