回覆  摩囉星

你係覺 聲細顆粒左多野聽到.就無左個肉地
定真是無尾音綿延迴盪  所以覺 快聲 ...
waltyuen 發表於 2020-9-17 01:13



  用你講法應該係聽多左野少左個肉地掛

最大感覺係當初聽完個4.4插番落3.5度,兩者有明顥的分別,3.5係暖慢厚既濃膽味,4.4係明亮清快;50小時開始兩者分別少左好多,3.5 同樣都係明亮同清,細節亦聽多左,同4.4比只係多左陣淡淡的膽味,同當初開聲係大不同。

TOP

轉變未必係壞事,客觀黎講可以話係聲音端正左

但係真係話如果好鍾意初開聲果種好好聽既濃厚膽聲就淡口左好多

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2020-9-17 10:22 編輯

回覆 322# 摩囉星


    如果聽PCM 多 係咪轉左FILTER 唔記得  原本是 SLOW ROLL off

TOP

回覆 323# waltyuen


    冇轉過。

如果師兄們聽多排都冇咁聽感,可能係我心理作用,或有幻聽

TOP

回覆 324# 摩囉星


      咁真是解釋唔到 買過部新 或者入多部 廣西佬GAD 又是有膽的DAP

TOP

回覆 325# waltyuen

咁又唔駛買過部,膽機煲開左聲有轉未必係壞事,至少唔係變衰聲,只係報告下俾大家聽可能有咁情況。

TOP

本帖最後由 Fizzy 於 2020-9-23 08:16 編輯
試完講個聽感來大家參考下。
摩囉星 發表於 2020-9-16 19:02


剛剛用 fiio 大三元(金銀銅)可換插頭線落 N3 Pro快速測試了“囍帖街”,同 3.5mm 直插比較,Cayin 呢個轉插的確對音質有影響,主要係抖氣聲同尾音流失了少少細節,AB之下會聽得出,當然為求方便都用得過嘅。

23/9 補充一句:呢個插測試時係新入手完全未煲,始終入面有多條單晶鍍銀,等我煲下再報告。

20200917_105157.jpg

TOP

本帖最後由 waltyuen 於 2020-9-17 11:59 編輯

回覆 326# 摩囉星
我今晚SSP 開工 可到瘦佬度 交換機聽下囖

TOP

回覆 328# waltyuen


    sorry!!我收工時,瘦佬都收左架啦

TOP

剛剛用 fiio 大三元(金銀銅)可換插頭線落 N3 Pro快速測試了“囍帖街”,同 3.5mm 直插比較,Cayin 呢個轉 ...
Fizzy 發表於 2020-9-17 11:04


唔該晒!看來有要求都係唔好用轉插。

我近排先發覺其實部份耳機原裝線都唔差,以前淨玩平衡先成日買線。

TOP